Šī tēma par labizjūtu jeb labsajūtu ir man aktuāla, jo arī es saskaros ar šī pusaudža vecuma īpatnībām. Gribu rast atbildes uz daudziem jautājumiem, kāpēc jūtos tieši tā- tad labi, tad slikti, kas to ietekmē, kā strādāt ar sevi, ko mainīt, ko uzlabot.
Labizjūta ir zinātnisks termins. Var teikt, ka labizjūta ir labsajūta, laimes sajūta, labas dzīves kvalitātes sajūta. Tēma par labizjūtas rādītājiem pusaudžu vidū šobrīd ļoti aktuāla, jo ir Covid-19 pandēmijas laiks, izolācija, ierobežojumi, pusaudži mācās attālināti, nevar satikt draugus un ir ļoti liela emocionālā spriedze. Jauniešiem ir jāsaprot, kā jūtas, kāds ir emocionālais, psiholoģiskais stāvoklis. Jācenšas izrunāties ar tuvākajiem. Ja ir slikti, jāmeklē palīdzība ģimenē vai pie speciālistiem. Jārūpējas par savu veselību, tajā skaitā labsajūtu. Apreibinošu vielu lietošana ir tikai pašapmāns uz laiku justies labi, jo pēc tam būs tikai problēmas dzīvē un veselībai. Ļoti svarīga ir sapratne ģimenē, labi draugi, ar ko izrunāties, pavadīt brīvo laiku un justies vajadzīgam, novērtētam.
Darba mērķis: Iepazīties un izpētīt labizjūtas rādītājus pusaudžu vecumposmos un to ietekmi. …