Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:686280
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
  Vēsture   
1.  Labklājības ministrijas funkcijas, uzdevumi un kompetence   
1.1.  Struktūrvienības   
1.2.  Ministrijas darbības tiesiskuma nodrošināšanas mehānisms un ministrijas darbības pārskati   
2.  Labklājības ministrijas struktūra   
2.1.  Labklājības ministrijas Administratīvā departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.2.  Labklājības ministrijas Darba departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.2.1.  Departamenta funkcijas un uzdevumi   
2.2.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.3.  Labklājības ministrijas Eiropas un juridisko lietu departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.3.1.  Departamenta uzdevumi   
2.3.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.4.  Labklājības ministrijas Finanšu vadības departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.4.1.  Departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.4.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.5.  Labklājības ministrijas Sociālās apdrošināšanas departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.5.1.  Departamenta uzdevumi   
2.5.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.6.  Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības departamenta uzdevumi un funkcijas   
2.6.1.  Departamenta uzdevumi   
2.6.2.  Departamenta darba organizācija un struktūra   
2.7.  Labklājības ministrijas Iekšējās audita nodaļas uzdevumi un funkcijas   
2.7.1.  Nodaļas funkcijas un uzdevumi   
2.7.2.  Nodaļas darba organizācija un struktūra   
  Secinājumi   
Extract

Administratīvās tiesības vēsturiski radās līdz ar valsti. Valsts attīstība sekmēja administratīvo tiesību attīstību un tās kalpoja valsts un sabiedrības savstarpējo attiecību regulēšanai. Cilvēku saskaņotu darbību valsts nodrošina ar pārvaldes palīdzību, panākot saskaņu starp atsevišķu indivīdu darbībām un virzot šīs darbības uz vienota, pārvaldītājam izdevīga mērķa sasniegšanu1.
Valsts varas dalīšana, ierobežošana paredz funkcionāli neatkarīgas attiecīgās institūcijas, kas savstarpēji viena otru ierobežo un līdzsvaro. Pēc šī principa veidotā valsts varas institūciju struktūrā likumdošanas varas izpildvaras un tiesu varas subjekti nav koncentrēti vienā personā vai instancē. Saskaņā ar varas dalīšanas teoriju likumdošanas vara jānodod pārstāvības orgānam – parlamentam, izpildu vara – valdībai, un tiesu vara – neatkarīgiem tiesnešiem. Atbilstoši varas dalīšanas principiem, un saskaņā ar Satversmi un citiem tiesību aktiem. Latvijas Republikas Ministru kabinets veic izpildvaras funkcijas. Ministru kabinets pastāvīgi realizē parlamenta pieņemtos tiesību aktus, tādejādi nodrošinot centrālo valsts pārvaldi.
Ministrija ir centrālā izpildvaras iestāde, ar kuras palīdzību Ministru kabinets realizē Satversmē un likumā noteiktos uzdevumus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1121146
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register