Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624773
 
Evaluation:
Published: 05.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  LABIE PAKALPOJUMI    4
  LABO PAKALPOJUMU VĒSTURISKĀ ATTĪSTĪBA    4
  LABO PAKALPOJUMU PIEMĒROŠANAS ĪPATNĪBAS    6
  STARPNIECĪBA    8
  ATŠĶIRĪBAS STARP LABIEM PAKALPOJUMIEM UN STARPNIECĪBU    12
  RAŠANĀS VEIDS    12
  MĒRĶI UN UZDEVUMI    13
  TIESĪBAS UN PIENĀKUMI    13
  LABO PAKALPOJUMU UN STARPNIECĪBAS PIEMĒROŠANAS PRAKSE    14
  LĪDZĪGAIS STARP LABIEM PAKALPOJUMIEM UN STARPNIECĪBU    14
  NOBEIGUMS    16
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    17
Extract

LABIE PAKALPOJUMI
Starptautisko tiesību literatūrā termins “labie pakalpojumi” (bons offices) tiek pielietoti dažādā nozīmē. Vairums autoru apskata tos kā strīdu noregulēšanas diplomātisko līdzekli salīdzinot tos ar pārrunām un starpniecību. Doktrīnā labie pakalpojumi tiek apzīmēti kā trešo valstu iespēja iesaistīties starpvalstu līgumu slēgšanas procesā t.i. kā līguma būtiska sastāvdaļa.
Mūsdienās par labajiem pakalpojumiem var runāt arī kā par valstu rīcību, kas ir vērsta uz sadarbību kopējo starptautisko problēmu atrisināšanā, kas nav saistītas konkrētiem strīdus jautājumiem. Šajā paplašinātajā labo pakalpojumu traktējumā par piemēru varētu minēt labos pakalpojumus, kurus sniedza Somijas valdība Helsinku sammita par drošību un sadarbību Eiropā, sagatavošanas un organizēšanas posmos.
Kā strīdu mierīgas atrisināšanas institūts labie pakalpojumi sastāda starptautiski tiesisko normu kopumu, kas regulē trešo valstu vai starptautisko organizāciju darbību, kura tiek īstenota pēc viņu pašu gribas vai pēc kādas no konfliktējošo valstu prasības, kas tiek vērsta uz tiešo sarunu radīšanu vai atjaunošanu starp strīdus valstīm ar mērķi radīt labvēlīgus apstākļus strīda mierīgai atrisināšanai.[3, 59]

LABO PAKALPOJUMU VĒSTURISKĀ ATTĪSTĪBA
Labo pakalpojumu institūts patstāvīgi darbojas kā starptautisko tiesību institūts jau no 19.gs. beigām, kad tas tika nostiprināts vairākos divpusējos un daudzpusējos līgumos. Līdz tam labie pakalpojumi tika uztverti kā starpniecības institūta sastāvdaļa.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register