Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:254579
 
Evaluation:
Published: 30.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  GLOBALIZĀCIJAS FENOMENA RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Globalizācijas procesa īpatnības    5
1.2.  Globālie riski un indivīda drošība    7
1.2.1.  Kibernētiskā revolūcija    7
2.  NĀVĒJOŠAIS SKAITUMS    8
2.1.  Visi ceļi ved uz Holivudu    10
2.2.  Kā pasakā    11
2.2.1.  90 – 60 – 90    12
2.3.  Skaistums nāk no medijiem    13
2.3.1.  Operācijas zāle pa kreisi, kase pa labi    15
  SECINĀJUMI    16
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    17
Extract

SECINĀJUMI
Skaistums ir cilvēka īpašība, kura tiek atspoguļota visos viņa dzīves aspektos, šī īpašība ir nākusi kopā ar cilvēku visos viņa attīstības laikmetos. Ķermeņa skaistuma etaloni ir bijis pievilcības avots visos laikos un kultūrās, un cilvēki maksimāli centās koriģēt savu ķermeni, lai tas sāktu līdzināties etalonam. 21.gs. ir skaistuma kultivēšanas laikmets, tikai mūsdienās lielu lomu skaista tēla veidošanā vairs nespēlēja fiziskie vingrinājumi, kā tas bija piemēram antīkajā pasaulē. Šodien skaistumu var panākt ar mērķtiecīgu dažādu kosmētikas un veselības produktu patērēšanu, kas palīdz pielīdzināt dabas doto izskatu skaistuma modelim, kas ir pieņemts konkrētajā sabiedrībā. Pēc patērētāju uzvedības pētnieka Vladimira Iļjina domām ārējais izskats, „kas līdzinās attiecīgās kultūras skaistuma etaloniem, pretējā dzimuma acīs tiek uzskatīts kā seksuāli pievilcīgs.” Jaunie globālie uzvedības modeļi, domāšanas veidi un stereotipi, kas izplatījās gandrīz visās pasaulēs – auguma standarts 90-60-90, brīvas attiecības, sekss, partnera jēdziens, visatļautība, dzīves un preču patērēšana – bija pārņēmuši sabiedrību un kļuva par noteicošajiem attiecībās ar cilvēkiem. Globalizācija ir jaunā modes tendence, kuru sekmīgi izmanto mediji komerciālās interesēs. Veido sabiedrībā jaunības un skaistuma kultu ar aktieru, dziedātāju, sportistu palīdzību, jo šie publiskie tēli vienmēr izskatās – „skaisti”, līdz ar to, citi sabiedrības locekļi vēlas pārņemt netikai viņu dzīves veidu, bet arī ārējo izskatu. Lai varētu realizēt šos plānus, pēc palīdzības griežas pie plastiskiem ķirurgiem, kuri spēj izstenot sapni realitātē, bet mazs tiek runāts, ka dažreiz šis sapnis pārvēršas murgu.
Mediji veido sabiedrībā stereotipu par skaistu, seksuālu un pievilcīgu, panākumiem bagātu un veiksmīgu, brīvu cilvēku, kam patīk dzīvot, patīk dažādas nodarbes, patīk daudzveidība un izvēle, kam ir visdažādākā pieredze (dzīvē vajag pamēģināt visu!), valda praktiski visur pasaulē. „Latvijas 18-gadīgie jaunieši paši atzīst, ka pirmais, ko viņi cilvēkā novērtē, ir ārējais izskats. Tas zināmā mērā ir saprotams, jo ārējais veidols ir pirmais, ko mēs ieraugām, kādu satiekot. Briesmīgi ir tad, ja tiek izslēgtas jebkādas komunikācijas iespējas ar konkrētu indivīdu tikai dēļ tā ārējā izskata vai nepievilcīguma.”

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1334168
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register