Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:778380
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Izmantotās literatūras apskats    3
1.  Lasītmācīšana Latvijā    5
2.  Bērna attīstības psiholoģiskais un pedagoģiskais pamatojums    11
3.  Lasīšanas kā mācību priekšmeta mērķi, uzdevumi un lasītprasmes apguves posmi    22
4.  Prasības lasītmācīšanā, mācību stili un metodes    25
4.1.  Veseluma pieeja lasītmācīšanā    27
4.1.1.  Mācību vide veseluma pieejas pirmskolas grupā    31
4.2.  Analītiski sintētiskā skaņu metode    34
4.3.  Citas lasīšanas metodes    38
5.  Metodes kā palīdzēt bērniem, kuriem ir grūtības burtu apguvē    39
6.  Rotaļas kā vadošās bērna darbības raksturojums    41
7.  Rotaļas lasītmācīšanas apguvē    45
7.1.  Spēles lasīšanas iemaņu netiešai apguvei    45
7.2.  Rotaļas vārdu krājuma aktivizēšanai    52
7.3.  Spēles ar burtiem, skaņām un vārdiem    55
7.4.  Pirkstiņu spēles    75
7.5.  Runas un kustību spēles    77
  Secinājumi    79
  Literatūras saraksts    82
Extract

Agrāk vai vēlāk katra bērna dzīvē pienāk brīdis, kad viņš atklāj jaunu pasauli-grāmatu. Tas, kāda tā viņam liksies, lielā mērā atkarīgs no vides un pirmā kontakta ar grāmatu. Bērns, kuram apkārtējā vide bijusi rosinoša, arī pats par šo pasauli sāk interesēties. Viņam pašam rodas vēlēšanās uzzināt, par ko tur rakstīts, rodas pamatota vēlēšanās iemācīties lasīt.
Dažkārt vecāki vai pedagogi, sākot domāt par bērna skolas gaitu uzsākšanu, ļoti intensīvi pievēršas bērna lasītmācīšanai, tādējādi bieži panākot pretējo. Tas nozīmē, ka, lai arī bērns ir iemācījies burtus, varbūt pat lasa, taču viņā var būt nepatika ne tikai pret grāmatu, bet arī pret skolu. Un skolotājam ir jāvirza bērni tā, lai nebūtu šīs te nepatikas un vilšanās.
Interese par grāmatu bērnībā ir būtisks nosacījums cilvēka piesaistei mūža nepārtrauktās izglītības procesā. Bet bez pēdējā, kā zināms, grūti iedomājama cilvēka pašrealizācija un demokrātijas procesu un kultūrsituācijas attīstība sabiedrībā. Un mēs ļoti labi zinām, ka bērni grib mācīties un entuziasma pilni to dara, ja tiek radīta tāda mācību vide, kurā respektē bērna pieredzi un iespējas. Kāpēc ir jāmācās lasīt un ko tā dod bērniem? Lasīšana attīsta bērnu izziņas spējas. Lasīšanas procesā bērni mācās saskatīt tipiskas dabas un sabiedriskās dzīves parādības, izprast to būtību un cēloņsakarības. Vēl lasīšana attīsta bērna estētiskās jūtas un gaumi. Estētiskās jūtas izpaužas priekā un patikā par izlasīto.
Strādājot skolā ar 6-7 gadus veciem bērniem, man daudz nākas saskarties tieši ar lasītmācīšanas metodikas pielietošanu dzīvē. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1193875
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register