Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,68 (17%)
Discounted price*:
3,31
Purchase
Add to Wish List
ID number:317544
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Bērna attīstība   
2.  Bērna attīstība pirmsskolas vecumā   
2.1.  Vispārīgs raksturojums   
2.2.  Fiziskā bērna attīstība   
2.3.  Psihiskā bērna attīstība   
2.4.  Darbības attīstība pirmsskolas vecumā   
2.5.  Citas attīstības pirmsskolas vecumā   
3.  Personība un tās attīstības faktori. Personība   
3.1.  Personība un tās saturs   
3.2.  Personības attīstības sekmējošie faktori   
3.2.1.  Iedzimtība   
3.2.2.  Sociālā vide   
3.2.3.  Audzināšana   
3.2.4.  Pašaudzināšana   
  Secinājumi   
  Nobeigums   
Extract

IEVADS


Bērni ir mūsu lepnums, mūsu civilizācijas nākotne, tās potenciālie līderi ceļā uz harmoniskāku struktūru un dzīves veida veidošanu, un jau kopš seniem laikiem vecākus nodarbina jautājums, kā pareizi bērnu audzināt. Kā pareizi sniegt un izpildīt informāciju, kas tik ļoti nepieciešama bērnu attīstībai, kaut varbūt bieži vien lietas uztveram kā pašsaprotamas un nepievēršam tām īpašu uzmanību.
Savam referātam izvēlējos tēmu, kas palīdzētu ikvienam, uz labu bērna attīstību tendētam vecākam vai pedagogam, labāk saprast bērnu un mācēt pareizi, palēnām sniegt nepieciešamās zināšanas bērna attīstībai.
Referāta mērķis ir atbildēt uz jautājumiem kādas ir pirmsskolas vecuma bērna vajadzības, kas viņam ir nepieciešams visvairāk, kāda ir bērna personības veidošanās, no kā tā ir atkarīga, un kādi ir šīs personības veidošanās sekmējošie faktori. Jo tie ir jautājumi, kas interesē mani, kā nākamo māmiņu, lai pēc iespējas labāk spētu uzaudzināt mazo atvasīti.
Ārsta kļūdas aprok zemē, bet audzinātāja kļūdas staigā pa pasauli, izdarīdamas jaunas kļūdas [4;5].
Tāpēc, lai mazāk būtu jācitē šī atziņa, centīsimies labāk izzināt sevi un savus bērnus, un tieši tāpēc, manuprāt, šis temats ir aktuāls ikvienā pirmsskolas iestādē un ikvienai māmiņai, jo daudzi cilvēku labu gribēdami bieži izdara sliktu. Šajā gadījumā uzspiežot bērnam, to, ko viņš nevēlas, un iespējams, tādejādi bērnam rodas nepatika pret šo mācību vai darbību. Šis materiāls, dos nelielu ieskatu kā pareizi audzināt pirmsskolas bērnu kā personību.

Bērna attīstība.
Bērna attīstības pamatfaktors ir darbība un aktivitāte. Darbodamies bērns vingrina savu orgānus, darbodamies tiek ietekmēta bērna apkārtējā vide, viņš veido savu saskarsmi un attiecības ar apkārtējiem cilvēkiem, vidi, parādībām un lietām.
Bērnam attīstoties, mainās tā darbības raksturs un saturs. Svarīgs ir audzināšanas uzdevums, tas ir organizēt un virzīt bērnu praktisko un garīgo darbību, radīt apstākļus tās attīstībai.
Iedzimtās īpašības, vide un audzināšana neietekmē personības attīstību cita no citas izolēti, bet veido dialektisku vienību, kur katrs faktors atkarīgs no otra un visi savstarpēji savijušies [3;96].

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,22 €
Work pack Nr. 1125243
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pirmsskolas vecuma bērns kā personība un tā attīstību sekmējošie faktori”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/317544

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register