Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:135715
 
Evaluation:
Published: 19.12.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību satura apguves secība, paredzētais laiks un sasniedzamais rezultāts    5
1.1.  Pirmsskolā    6
1.2.  Pirmajā klasē    7
2.  Pārejas perioda īss raksturojums no pirmsskolas uz pamatskolu    8
2.1.  Psihofiziskā skatījumā    9
2.2.  Psihoemocionālā skatījumā    10
2.3.  Psihosociālā skatījumā    11
3.  Latviešu tautas dejas īss raksturojums    13
4.  Vēsturiskais aspekts latviešu tautas dejā    14
5.  Latviešu tautas dejas pamatsoļi    16
5.1.  Gājiena solis jeb parastais gājiens    16
5.2.  Teciņu solis jeb teciņš    17
5.3.  Skrējiena solis    18
5.4.  Palēciena solis jeb palēciens    19
5.5.  Pievilciena solis jeb galopa solis    20
5.6.  Pieliciena solis jeb solis ar pielicienu    21
6.  Galvenās metodes pamatsoļu apguvē 5-6 gadu vecumā    22
7.  Pētnieciskās darbības raksturojums    25
  Secinājumi    29
  Avotu un literatūras saraksts    30
Extract

Secinājumi
1. Latviešu tautas dejas vēsturei ir kultūrvēsturiska nozīme dejošanas tradīcijas saglabāšanā. Dziesmu un Deju svētku lieluzvedumi apvieno paaudzes un ietver vēstījumu par dejošanas prasmju pārmantojamību, un to, ka estētiski baudāmi, izmantojot pamatsoļus un to kombinācijas, īsā laika posmā var pārvērsties telpā milzīgās dejotāju kopās.
2. 5-6 gadu vecumā apgūst tādus pamatsoļus kā gājiena soli un teciņa soli. 100% gadījumos bērns ir apguvis gājiena soli, 58% gadījumu teciņu soli. Pieredzējuši deju pedagogi atzīst, ka teciņu solis ir grūti apgūstams, jo bērnam ir grūti iemācīt ejot izšūpošanos pēdās un potītēs, kā arī nešļūkt kājas.
3. Pabeidzot pirmsskolas izglītības iestādi ir svarīga ne tikai psihofiziskā sagatavotība, bet arī psihoemocionālā un psihosociālā sagatavotība. Ir svarīgi izprast bērna iedabu, neapvaldīto raksturu, kad tas var vienlaicīgi gan būt dusmīgs, gan līdzjūtīgs. Socializācijas procesa uzlabošanai vēlams veidot vispārīgu sociālo prasmju vērtēšanas kritēriju pārskatu, pabeidzot obligāto sagatavošanu skolai.
4. Viena no latviešu tautas deju pamatsoļu apguves metodēm ir rotaļu metode, kurā 5-6 gadīgam bērnam raksturīgs vienkāršs izkārtojums, rotaļa noris mierīgā, mērenā tempā, aplī vai dārziņā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register