Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:460492
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darba teorētiskais pamatojums    4
1.1.  Tūrisma segments    4
1.2.  Demogrāfiskais profis    5
1.3.  Ceļojumu statistika    6
2.  Jauniešu raksturojums    8
2.1.  Mūsdienu jaunieši    8
2.2.  Jauniešu tendences    8
2.3.  Vīrieši kā tūrista profils    9
2.3.1.  Vecuma grupa    10
2.3.2.  Tūrisma piedāvājumi vīriešiem    10
3.  Aptauja    18
3.1.  Rezultātu kopsavilkums    18
4.  Jauniešu vēlmes ceļojot    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Literatūras saraksts    24
  Pielikumi    25
  Latviešu jaunieši kā tūrisma segments: ceļošanas ieradumi un velmes    25
Extract

1. Darba teorētiskais pamatojums
1.1. Tūrisma segments
Tirgus segmentāciju nosaka patērētāji un viņu velmes – patērētāju vajadzība un pieprasījums pēc noteiktiem pakalpojumiem un piedāvājuma. Tirgus segmentu var noteikt izceļot konkrētu patērētāju grupu, preču grupu, piedāvājumu vai pat uzņēmumu kuriem ir kopīgas iezīmes, kuras mārketingā ir jāprot ieraudzīt un novērtēt. Ja tirgus segments apmierina patērētāja vēlmes un vajadzības, tad tas varētu būt par nosacījumu, lai patērētājs būtu lojāls izvēlētam tirgus segmentam un viņš nedomā griezties pie konkurentiem. Segmenta vērtību un lietderīgumu var noteikt analizējot pēc dažādiem kritērijiem, cik noturiga ir kāda patērētāju grupa. Vai šis segments ir augošs vai mainīgs, vai būtu vērts orientēt uz to sava produkta jaudas, vai tās nepieciešams pārprofilēt uz citu segmentu. Patērētājs kļūst lojāls brīdī, kad kāda konkrēta, noteikta iemesla dēļ viņš – ceļotājs ir apmierināts ar izvēlēto pakalpojumu, viņu apmierina piedāvāto pakalpojumu klāsts un kvalitāte, cena, attieksme, ceļojuma galamērķis, atmosfēra, vide u.c. Klientu piesaistīšanai, kā galvenās metodes, parasti tiek izvēlētas:
• Reklāma;
• Starppersonu kontakti.

Sevišķi daudz finasu līdzekļi netiek tērēti reklāmām, jo parasti uzņēmēji vadās pēc uzskata:”Jo klients būs apmierinātāks ar savu ceļojumu,atpūtu un gūtajām emocijām, jo vairāk draugiem, kolēģiem un paziņām viņš pastāstīs par savu ceļojumu un gūtajam emocijām, tādējādi netieši reklamējot arī uzņēmumu un piesaistot daudz jaunu klientu.
Pamatojoties uz pasaules un Latvijas Republikas Centrālās statistikas pārvaldes statistikas rādītājiem, kas pierāda, ka studenti un jaunieši pasaolē sastāda 20 – 25% tūrisma segmenta, bet Latvijā ir viena no lielākajām iedzīvotāju grupām un savā darbā autors pētīs tieši latviešu jauniešus kā tūrisma segmentu – vīriešus (jauniešus) vecuma grupā no 18 līdz 25 gadiem.

1.2. Demogrāfiskais profis
Pēc „Demogrāfija 2008” statistikas datiem, Latvijas iedzīvotāju skaits 2008.gadā sastādīja 2270894 iedzīvotājus, no kuriem 890658 - vīrieši un 1015278 – sievietes. No kuriem 1540998 bija pilsētu iedzīvotāji (320981 vīrieši un 388340 sievietes) un 729896 bija lauku iedzīvotāji (569677 vīrieši un 626938 sievietes). Autors savā pētnieciskajā darbā pētīs tieši jauniešus, noteiktā vecuma grupā – no 18 līdz 25 gadu vecumam. Šajā vecuma grupā Latvijā vīriešu īpatsvars pārsniedz sieviešu īpatsvaru.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register