Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:833711
 
Evaluation:
Published: 08.04.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  ORGANIZĀCIJAS ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA – MĒRĶI, NOZĪME UN VEIDI    6
1.1.  Ārējās komunikācijas veidi un kanāli    6
1.2.  Ārējās komunikācijas nozīme sporta organizācijā    7
2.  LATVIJAS AUTOMOBIĻU FEDERĀCIJA – DARBĪBAS UN ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS RAKSTUROJUMS    9
2.1.  LAF galvenie uzdevumi un organizācijas uzbūve    9
2.2.  Ārējās komunikācijas apskats organizācijā    10
3.  PĒTĪJUMA ANALĪZE    13
3.1.  Aptauja par sabiedrības informētību par organizāciju    13
3.2.  Intervijas ar LAF preses sekretāri kopsavilkums    16
  SECINĀJUMI    18
  PRIEKŠLIKUMI    19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    20
  PIELIKUMI    21
Extract

SECINĀJUMI
1. Latvijas Automobiļu federācija strādā pie ārējās komunikācijas, tomēr darbs šajā jomā varētu būt aktīvāks un daudzpusīgāks, lai piesaistītu lielāku sabiedrības uzmanību autosportam Latvijā.
2. LAF nepievērš pietiekami lielu uzmanību ārējai komunikācijai ar mērķauditoriju, kuriem nav tieša interese par autosportu vai federācijas darbību.
3. Organizācija pietiekami laicīgi neinformē sabiedrību par Latvijā gaidāmām sacensībām vai citiem pasākumiem, līdz ar to cilvēkiem nav iespēja laicīgi ieplānot savu laiku pavadīt kādā aizraujošā autosporta notikumā.
4. Ārējā komunikācija nozīmē arī organizācijas vizuālo tēlu, kas rada pirmo priekšstatu par organizāciju gan cilvēkiem, gan sadarbības partneriem – LAF gadījumā šis vizuālais tēls ir izstrādāts efektīvi – mājaslapa ir pievilcīga un pārskatāma, to ir ērti lietot. Arī organizācijas logo ir gaumīgs un atbilstošs.
5. Federācija bieži komunicē vienā virzienā – nesaņemot atgriezenisko saiti no sabiedrības, kas savukārt nozīmē, ka nav iespējams iegūt pilnvērtīgas cilvēku atsauksmes un ieteikumus, lai uzlabotu organizācijas komunikāciju.
6. Aptaujātie cilvēki uzskata, ka federācijai vairāk vajadzētu informēt sabiedrību tieši par Latvijā notiekošajiem nacionālā mēroga pasākumiem.
7. Pēc intervijā iegūtās informācijas, LAF nav izstrādāta konkrēta ārējās komunikācijas stratēģija, kas ļautu vieglāk pieturēties pie vienota stila un regularitātes publikācijās mājaslapā, sociālajos tīklos un plašsaziņas medijos.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register