Ievads
Pēdējos dažos gadsimtos progress sabiedriskas ražošanas un civilizācijas attīstībā tika saistīts ar zinātnes un izglītības panākumiem. Izglītība uzstājas ne tikai viens no svarīgiem socializācijas faktoriem un sociāls kulturālas cilvēka integrācijas, bet arī ar sociāla personības kapitāla attīstības efektīvu līdzekli, tās sociālekonomiskās mobilitātes līmeņa paaugstinājumi.
Apmācības procesā realizēsies izglītības saturs, kura uzstājas vieniem no viņa pamatlīdzekļiem un ar personības attīstības faktoru. Viņš pārstāv īpašu izglītības griezumu, kas ir abstrahēts no tehnoloģijas.
Salīdzinot Eiropas valstu izglītības sistēmu, līdzīgu faktoru, kas iespaido sistēmu, uztveri un pat kulturālu attīstību, atrodas vairāk, nekā, piemēram, salīdzinājumā ar ASV vai Krieviju. Pie tam vēl, vajag atzīmēt tas, ka ar Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, izglītības sistēma ir koriģējama un modelējama zem tas izglītības sistēmu.
Līdz ar to darba autore uzskata, ka ir vērts iepazīties ar izglītības sistēmas dažādībām Latvijā un Krievijā.
Mērķis: Izveidot argumentēto un vispusīgo viedokli par dažādībam norādīto valstu izglītības sfērā.
Uzdevumi:
• Iepazīties ar referāta tēmu sasitītiem tiesiskiem avotiem.
• Noskaidrot, atšķirību starp Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas izglītības sistēmu.
• Apkopot un novērtēt no dažādiem avotiem iegūto informāciju.
Pētījuma metodes:
• Informācijas avotu pētīšana.
• Salīdzināšana.
• Analīze.
Pētījuma priekšmets: Izglītības sistēmas dažādības Latvijā un Krievijā.
Pētījuma objekts: Izglitības sistēma.
…