Jāatzīst, ka “Latvijas lepnums” balvu pasniegšanas ceremonija bija ne tikai labi sagatavota TV pārraide, ko Latvijas skatītājiem svētku vakarā piedāvāja telekompānija TV3, bet interesanta un saistoša bija arīdzan tās reklāmas kampaņa, kurā tika iesaistīti kā elektroniskie, tā arī drukātie mediji (apollo.lv, tvnet.lv, laikraksts “Diena”). Tiesa gan, nedaudz strīdīgs šķiet pats ceremonijas nosaukums, raisot neviennozīmīgas asociācijas, kas, skādējot akcijas rīkotājiem, liek to sarakstā minēto ceremoniju ne jau pirmajā vietā, piemēram, priekšplānā izvirzot 2002. gadā notikušo IV Nacionālo visu šķirņu suņu izstādi ar identisku nosaukumu (baltelite.eclub.lv/dogshow.htm). Protams, nedēļu pēc pārraidītās ceremonijas šis aspekts šķiet mazsvarīgs, tomēr ne nebūtisks reklāmas kampaņas laikā.
Projekts, izvirzot centrā “cilvēkus no tautas”, ir nodrošinājis stabilu vietu sabiedrībā jau reklāmas kampaņas laikā – TV skatītājs, preses lasītājs pats piedalās ar savu viedokli, tādējādi kļūstot par attiecīgās reklāmas kampaņas sastāvdaļu, zināmā mērā pat darbojoties kā tās līdzveidotājs. Laikrakstā “Diena” minētais jēdziens “ikdienas varoņi” projekta mērķauditorijai tuvina vispārējo ideju, vienlaicīgi ļaujot katram sevi vai līdzcilvēku tuvināt ceremonijā izvēlētajiem Latvijas iedzīvotājiem.
Reklāmas kampaņas ietvaros laikraksts “Diena” arī izdevis bukletu “Latvijas lepnums”, tajā aprakstot gan pašus desmit noslēguma ceremonijai izvirzītos, gan arī sniedzot plašāku informāciju par žūrijas locekļiem un viņu izdarītās izvēles pamatojumu. …