Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:793320
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    1
1.  ANALĪTISKAIS APSKATS    2
1.1.  Osta un tas funkcija    2
1.2.  Krava ,tas veidi un īpašības    3
2.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    7
2.1.  Latvijas mazās ostas    7
2.1.2.  Latvijas mazo ostu kravu apgrozījums statistikas datu analīze    13
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    17
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    17
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaita tika izstrādāti šādi secinājumi:
1. Gan mazās, gan lielās ostas ir nozīmīgi ekonomiskās attīstības elementi piekrastes reģionos, tās ir attīstības bāzes piekrastes teritorijās tādām nozarēm kā zvejniecība, kokapstrāde, kūdras apstrāde, tūrisms un ūdenssports. Investīcijas ostu infrastruktūras uzlabošanā pozitīvi ietekmēs kuģošanas drošību, mazinās vides piesārņojuma risku un veicinās ostu apkārtējās vides sakārtotību.
2. Attīstības dinamika salīdzinot datus no 2016.gadu līdz 2019.gadu ir pozitīva, taču nav grandioza, tas vairāk ir saistīts ar to ka mazas ostas paliek mazas ostas ,un nevar apkalpot tranzītā kravas, un Mazas ostas strādā balstoties uz to ka krava tiek piegādātas un nosūtītas līdz ostai ar autotransportu ,jo mazajos ostas nav dzelzceļus. Būtiski līdz šim bija nepietiekamie mazo ostu tehniskie parametri „jūras” klases kuģu ar augstu jūras spēju un ledus klasi pieņemšanai. Tas nozīmēja ierobežojumus mazo ostu darbībā ziemas navigācijas periodā. Zāģmateriālu eksportētājiem ir vitāli svarīgi nodrošināt kravu eksportu bez pārtraukumiem visa gada garumā, jo šo produktu cenas ir pārāk augstas, lai varētu atļauties to „iesaldēšanu” ziemas periodā. Sakarā ar mazo ostu tehnisko parametru paaugstināšanu, šajā kravu segmentā mazās ostas redz vienu no savām izaugsmes iespējām, piesaistot arī kravas no NVS valstīm.
3. Pēc autora apkoptiem statistikas datiem par kravu apgrozījumu var secināt ka līderis starp mazajam ostam ir Skultes osta ,otra vieta ir Mērsrags osta un trešā vieta ir Salacgrīvas osta.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register