Ievads
Mārketings ir daudzpusīga un svarīga ekonomikas attīstības funkcija, kura veicina un stiprina pārdošanu. Reklāmas ir viens no populārākajiem mārketinga veidiem, kur uzņēmumi iegulda daudz līdzekļu, lai sasniegtu pēc iespējas lielāku skaitu cilvēku. Tā kā savu nākotni arī vēlos saistīt ar mārketinga sfēru, domāju, ka šī tēma man būs ne tikai interesanta, bet arī noderīga.
Mana darba mērķis ir uzzināt, vai ir iespējams paredzēt Latvijas mediju tirgus apjomu pēc pieciem gadiem, izmantojot un analizējot datus no iepriekšējiem gadiem. Darba mērķa realizēšanai es savākšu datus par Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomu un pēc teorijas atradīšu matemātisko funkciju, kas aprakstītu dotos datus. Izmantojot funkciju, es paredzēšu, Latvijas mediju tirgus apjomu tuvākajā nākotnē.
…