Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:423176
 
Evaluation:
Published: 24.09.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Extract

Ievads

Mārketings ir daudzpusīga un svarīga ekonomikas attīstības funkcija, kura veicina un stiprina pārdošanu. Reklāmas ir viens no populārākajiem mārketinga veidiem, kur uzņēmumi iegulda daudz līdzekļu, lai sasniegtu pēc iespējas lielāku skaitu cilvēku. Tā kā savu nākotni arī vēlos saistīt ar mārketinga sfēru, domāju, ka šī tēma man būs ne tikai interesanta, bet arī noderīga.
Mana darba mērķis ir uzzināt, vai ir iespējams paredzēt Latvijas mediju tirgus apjomu pēc pieciem gadiem, izmantojot un analizējot datus no iepriekšējiem gadiem. Darba mērķa realizēšanai es savākšu datus par Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomu un pēc teorijas atradīšu matemātisko funkciju, kas aprakstītu dotos datus. Izmantojot funkciju, es paredzēšu, Latvijas mediju tirgus apjomu tuvākajā nākotnē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register