Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:383174
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Ienākošais un izejošais tūrisms Latvijā kopumā    4
3.  Tūrisma informācijas centri Latvijā    9
4.  BT 1 organizācija    16
5.  Izstāde “Balttour”    20
6.  Latvijas TIC izstādē “Balttour”    23
  Secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Extract

Ienākošais un izejošais tūrisms
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, viens no maniem darba uzdevumiem, izanalizēt, kāda saistība ir ienākošajam un izejošajam tūrismam ar tūrisma informāciju centriem. Lai to noteiktu, pa priekšu ir jānoskaidro, kas vispār ir ienākošais un izejošais tūrisms. Tad ar to arī sākšu!
Pagājuši jau vairāk nekā desmit gadi, kopš Latvija meklē savu vietu pasaules tūrisma industrijā, veidojot savu tūrisma politiku un perspektīvākos tūrisma veidus, lai kļūtu pazīstama visā pasaulē. Tūrisma nozares attīstība Latvijā ir diezgan dinamiska – strauji pieaug uzņēmumu skaits, palielinās gan ārvalstu, gan arī vietējo tūristu plūsmas, paplašinās tūristiem piedāvāto pakalpojumu klāsts, taču neskatoties uz diezgan straujo nozares attīstību, joprojām ir daudz neatrisinātu problēmu, tai skaitā plānošanas, vadības, kā arī izglītošanas u.c. problēmas.
Pagaidām mūsu produkti, ko piedāvājam mēs, ārpus Latvijas ir diezgan maz pazīstami. Kā galvenie iemesli jāmin:
Naudas līdzekļu trūkums starptautiska mēroga reklāmai;
Tūrisma produktu pārāk lielā dārdzība.
Tas ir pats par sevi saprotams, ka bez reklāmas starptautiskajos tūrisma ceļojuma katalogos nav iespējams piesaistīt cilvēkus no ārzemēm. Lai panāktu, ka daudz ārzemnieki brauc uz Latviju ir jāliek dažādos ārzemju izdevumos reklāmas, taču šīs reklāmas ir ļoti dārgas, un līdz ar to, tādēļ arī pie mums brauc tik maz tūristu.
Latvijā pašlaik vairāk tiek reklamētas nevis Latvijas tūrisma iespējas ārvalstu ceļotājiem, bet gan ārvalstu tūrisma produkts. Un līdz ar to, var secināt, ka Latvijas tūrisma firmām daudz ienesīgāks ir izejošas tūrisms, nekā ienākošais. Gan izejošais, gan arī ienākošais tūrisms ir vieni no tūrisma veidiem.
Izejošais tūrisms ir kādas valsts ceļotāju izbraukšana no savas mītnes zemes, lai atpūstos, izklaidētos, veiktu darījumus, apskatītu valsti, apmeklēt radiniekus vai draugus u.c. (jeb valsts iedzīvotāju tūrisma ceļojumi uz citām valstīm).
Ienākošais tūrisms ir ārvalstu ceļotāju ierašanās citā valstī ar motivāciju atpūsties, izklaidēties, veikt darījumus, apskatīt valsti, apmeklēt radiniekus vai draugus u.c. (jeb ārzemju tūristu ierašanās kādā valstī).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register