Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:353916
 
Evaluation:
Published: 30.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Radio vēsture    4
1.1.  Radio vēsture Latvijā    5
1.2.  Latvijas radio stacijas mūsdienās    6
2.  Auditorija. Klausītāju vajadzības    7
2.1.  Auditorijas mērījumi    9
3.  Saturs. Tā veidošanas principi    9
3.1.  Lietošanas paradumi    11
4.  Aptaujas rezultāti    12
5.  Radio 101 un Latvijas radio 1 – satura analīze    15
5.1.  Radio 101 analīze    15
5.2.  Latvijas radio 1 analīze    17
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Secinājumi
Zinot savu mērķauditoriju, radiostacijas veido savu saturu. Secinot arī pēc teorijas, radio savus raidījumus veido klausītāju dēļ. Galvenokārt radio programmām ir jāapmierina klausītājs, sniedzot svarīgāko informāciju par jaunumiem un citām aktualitātēm, kas notiek apkārt.
Katrai radiostacijai būtu vairāk vai mazāk jāspecializējas kādā konkrētā jomā, jo visos radio nevar būt viss, kaut kas no vienas lietas, kaut kas no otras lietas utt. Ja radio atrod savu konkrēto nišu un pieturās pie tās, tas arī iegūst sev patstāvīgu auditoriju, jo klausītāji jau zina, ko varēs iegūt no konkrētās auditorijas, un tādā gadījumā var izvēlēties, vai viņu tas piedāvājums apmierina vai nē.
Pēc veiktā pētījuma, kur aptaujājām jauniešus, noskaidrojām to, ka vispopulārākais radio jauniešu vidū ir Radio 101. Mūsuprāt, galvenokārt tas ir tāpēc, ka viņš nav oriģinālais, mums pierastais radio, kā viņš pats sevi dēvē par „revolūcijas radio”, tā arī ir, ka viņš ir ienesis sava veida revolūciju Latvijas radio „kopbildē”. Vēl viens no iemesliem, kāpēc jaunieši izvēles tieši šo raidstaciju ir tas, ka šis radio vairāk tendēts tieši uz mūzikas jaunumiem, lai arī, protams, tas sniedz ieskatu arī citās ikdienā nozīmīgās lietā, kā, piemēram, politikā, kultūrā un sportā.
Vēl viens mūsu secinājums ir tāds, ka jaunieši neizvēlas klausīties Latvijas Radio, bet, mūsuprāt, tas pat ir pieņemami, jo šis radio ir vairāk domāts citai auditorijai – gados vecākiem cilvēkiem, varbūt pat sākot ar pēc jauniešu vecuma cilvēkiem. Taču kopumā tāpat Latvijas Radio ir populārākais radio Latvijā.
Par klausītāju ietekmi varam piebilst, ka gan Radio 101, gan Latvijas Radio, klausītājiem ir iespēja piedalīties dažādos konkursos, zvanīt uz studiju, lai izteiktu savu viedokli un visādi citādi ietekmēt šo raidstaciju saturu. Pēc aptaujas datiem tomēr varam spriest, ka jaunieši nav nemaz tik aktīvi, lai piedalītos šajos konkursos, lai arī mēs spriežam tikai pēc ļoti nelielas daļiņas Latvijas jauniešu, tāpēc mūsu vērtējums nevar būt gluži vispārīgs, jo neaptver pietiekami plašu auditoriju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register