Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:529127
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
  Summary    5
  Ievads    6
1.  Vietas tēls    7
1.1.  Vietas tēla mārketings    9
2.  Latvijas tēls    10
2.2.  Latvijas tēla Somijā veidotājinstitūcijas    12
2.2.1.  Latvijas institūts (LI)    12
2.2.2.  Tūrisma atīstības valsts aģentūra (TAVA)    12
2.2.3.  Latvijas tūrisma informācijas centrs Helsinkos    14
3.  Somu tūristu statistikas rādītāji    15
3.1.  Tūrisma izstādes Matka 2004 Helsinkos aptaujas apkopojums    16
3.2.  Latvijas tūrisma informācijas centra Helsinkos apmeklētāju statistika    17
4.  Aptaujas rezultāti    21
5.  Somu un latviešu tūristu uzvedības atšķirības    32
  Nobeigums    33
  Izmantotā literatūra    35
Extract

Izvēlētā gada projekta tēma ir Latvijas tūrisma tēls Somijā. Tēmas izvēli noteica vairāki faktori.

Pirmkārt, darba autore piecus mēnešus studēja tūrismu Somijā Porvo pilsētā, kas ir viena no valsts vecākajām un vasaras sezonā tūristiem bagātākajām pilsētām. Dzīvošana Somijā mainīja iepriekšpieņemtos streotipus par somiem kā neviesmīlīgiem un noslēgtiem cilvēkiem, tāpēc interesanti likās uzzināt, kādas ir somu asociācijas par latviešiem kā tautu un Latviju kā potenciālo ceļojuma galamērķi.

Otrkārt, gan Latvijas Institūts, gan Tūrisma attīstības valsts aģentūra uzsver, ka Somija ir svarīgs un nozīmīgs tūrisma tirgus Latvijai un tuvākajā nāktnē būtu jāorientējas tieši uz šīs valsts tūristu piesaistīšanu. Sekmīgai šī plāna īstenošanai, nepieciešama potenciālās mērķauditorijas izpēte (vajadzības, vēlmes, intereses), lai nekļūdīgi izvēlētos tūrisma produktu uz kuru tiktu likt akcents tūristu piesaistei.

Darba mērķis bija uzzināt Porvo vietējo iedzīvotāju vidū valdošos uzskatus par Latviju kā valsti, kā arī noskaidrot Latvijas tūrisma tēla vīziju. Orientējoties uz Somijas tirgu, svarīgi ir apjaust cik liela un kāda tieši ir somu interese par Latviju kā tūrisma vietu. Valsts tēls un valsts tūrisma tēls balstās viens uz otru, radot paliekošas asociācijas cilvēka prātā. Saistībā ar šo pieņēmumu darba sākumā tika izvirzīte sekojoša hipotēze:

Latvijas tūrisma tēls Somijā ir vairāk pozitīvs nekā negatīvs.

Kā pirmais tika izvirzīts uzdevums iepazīties ar teoriju par vietas tēlu un tā mārketinga pamatprincipiem, kā arī salīdzināt Latvijas tūrisma informācijas centra un starptautiskās izstādes Matka 2004 sniegtos statistikas datus par somu tūristu interesi attiecībā uz Latviju kā ceļojuma mēķi. Tālāk sekoja uzdevums noskaidrot manāmākās atšķirības starp latviešu un somu ceļotājiem, balstoties uz diviem tūrisma braucieniem ar autores piedalīšanos.Galvenais uzdevums bija pierādīt vai apgāzt izvirzīto hipotēzi, balstoties uz Porvo pilsētas iedzīvotāju aptaujas rezultātiem.

Darba izstrādāšānas gaitā radās vairākas problēmas. Viena no tām- vecāka gadagājuma iedzīvotaju neatsaucība, kas liedza objektīvāk salīdzināt un izvērtēt dažādu paaudžu vidū valdošos uzskatus un asociācijas par Latviju. Otra no tām- nevar paļauties uz somu studentu solījumiem laikā atgriezt aizpildītas aptaujas anketas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register