Savā darbā apskatāmi parādīšu un aprakstīšu vietas, kas mūsu dzimtenē ir unikālas, skaistas, mākslinieciski greznas- vietas, par kuru pastāvēšanu daudzi cilvēki nemaz nenojauš. Centīšos noskaidrot ar kurām vietām Latvijā paši lepojamies, kuras iesakām apmeklēt citiem un vēl joprojām cilvēku vidū pastāv stereotips, ka Latvijā nav interesantas vietas ar ko priecēt ne tikai savas, bet arī apkārtējo acis un sirdis.
Šī darba mērķis ir izpētīt Latvijas iedzīvotāju attieksmi un zināšanas par Latvijas tūrisma vietām un objektiem.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi jāveic attiecīgie uzdevumi:
1.Iepazīties ar Latvijā esošajiem tūrisma objektiem un vietām ( grāmatu, ceļvežu, ceļojuma maršruta izpēte);
2.Izvēlēties pētniecības metodes (anketēšana, analīze, testi);
3.Izstrādāt anketu;
4.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus.
Tūrisma klasifikācija.
Lai vairāk saprastu un iedziļinātos, kas vispār ir tūrisms un no kā tas sastāv, tiek piedāvāts ielūkoties tūrisma klasifikācijā.
Tūrisms- personu darbības, kas saistītas ar ceļojumiem un uzturēšanos ārpus savas patstāvīgās dzīvesvietas uz laiku, ne ilgāk par vienu gadu, brīvā laika pavadīšanas, lietišķo darījumu vai citā nolūkā.
Tūrisma nozare- tautsaimniecības nozare, kuras uzdevums ir tūrisma pakalpojumu sagatavošana un iesniegšana.
Tūrisma motīvi- cilvēka nepieciešamība un interešu kopums, kuru rezultātā tiek pieņemts lēmums veikt ceļojumu ar noteiktu mērķi.
Tūrisma objekts- dabas, vides vai cilvēces kultūrvēsturiskā mantojuma elements vai kopums, kas ir tūrisma motīvu rašanās pamatā.
Tūrisma infrastruktūra- tūrisma nozares un ar to saistīto citu tautsaimniecības nozaru (transporta, tirdzniecības, sakaru, kultūras, enerģētikas, veselības, aizsardzības u.c.) materiāli tehniskās bāzes un pakalpojumu kopums, kas nodrošina tūrisma nozares darbību.…