Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:370149
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Izglītība Lielbritānijā    4
1.1.  Izglītības pārvaldes orgāni Lielbritānijā    4
1.2.  Īss mūsdienu Lielbritānijas izglītības sistēmas raksturojums    4
1.3.  Obligātās izglītības sistēma    5
1.3.1.  Pamatizglītība    6
1.3.2.  Vidējā izglītība    6
1.4.  Tālākās izglītošanas sistēmas raksturojums    7
1.5.  Augstākā izglītība Lielbritānijā    7
1.5.1.  Problemātika, reformas un vispārējais raksturojums    7
1.5.2.  Universitāšu un politehnisko augstskolu veidi un raksturojumi    9
1.5.3.  Augstskolu reformas    10
2.nodaļa.  Izglītība Latvijā    12
3.nodaļa.  Latvijas un Lielbritānijas izglītības sistēmu kopīgais un atšķirīgais    14
  Nobeigums    17
  Literatūras atsauces    18
  Izmantotā literatūra un avoti    19
Extract

Mēs dzīvojam jaunā, tehnoloģiju pārpilnā laikmetā. Taču tehnoloģiju attīstība ir radījusi arī virkni jaunu problēmu. Daudzas valstis virzās uz brīvību un demokrātiju, jēdziens „vienota Eiropa„ nemaz vairs nešķiet sirreāls, tajā paša laikā citās valstīs plosās kari, pilnā sparā rit etniskie un reliģiju konflikti, kuru rezultātā tūkstošiem cilvēku zaudē dzīvības, gūst sakropļojumus. Lauksaimniecība nekad vēl nav bijusi tik efektīva un ražīga, bet miljoniem cilvēku visā pasaulē mirst bada nāvē. Tiek radītas jaunas efektīvas zāles, taču vienlaikus alkohols, tabaka, narkotikas un AIDS ik gadu noved nāvē miljoniem cilvēku. Materiālā labklājība nekad vēl nav bijusi tik augsta, bet tieši ekonomiski nodrošinātajās valstīs, ar ievērojamu labklājības līmeni, ir visaugstākais pašnāvnieku skaits.
Tāda ir pasaule, kurā mājo izglītība, kuras pamatuzdevums ir celt cilvēku labklājību, veicinot viņu mācīšanos.
Izglītības mērķis paredz noteikta izglītības satura apguvi, noteiktas kvalifikācijas iegūšanu, kas nodrošinātu sekmīgu iekļaušanos sabiedrībā, darbā. Ir svarīgi mērķi precīzi formulēt, lai var pārbaudīt, vai mērķis ir sasniegts [1.,101.lpp.].
Referātā ir aplūkotas divu, sociāli - ekonomiskā un pasaules politiskā ietekmes ziņā, atšķirīgu valstu izglītības sistēmas – Latvijas un Lielbritānijas. Lielbritānija ir valsts ar gadsimtiem ilgām tradīcijām, arī izglītības jomā. Atjaunotās Latvijas valsts pieredze izglītības jomā uz Lielbritānijas fona ir niecīga, taču vai vienmēr peļama. Kas ir kopīgais šajās sistēmas, kas atšķirīgais, ko mēs varētu aizgūt no Lielbritānijas pieredzes un kas mums šķiet nepieņemami.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register