Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Latvijas uzņēmumu- bezalkoholisko dzērienu ražotāju - konkurētspējīgās priekšrocības eksporta veicināšanā

     

    Research Papers33 Business

5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:199883
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Konkurētspējīgo priekšrocību pamatnosacījumi    3
  Efektivitāte    3
  Produkcijas kvalitāte    3
  Jaunievedumi    4
  Klientu vēlmju apmierināšana    4
  Konkurētspējīgu priekšrocību radīšana, izmantojot funkcionālas stratēģijas    5
  Ar augstākas efektivitātes palīdzību    6
  Sasniedzot augstāko kvalitāti    7
  Ieviešot jaunievedumus.    8
  Apmierinot klientu vēlmes    8
  Biznesa līmeņa stratēģija    8
  Zemu izmaksu stratēģija    8
  Diferencēšanas stratēģija    10
  Fokusēšanas stratēģija    11
  Pārtikas produktu eksporta attīstība    13
  AS “GUTTA”    15
  AS “Aldaris”    17
  SIA “Pure Foood”    23
  SIA “Agrofirma Rudeņi”    25
  AS “Cēsu alus”    26
  SIA “Cido pārtikas grupa”    28
  AS „Tukuma piens”    30
  AS “Pallada”    31
  AS “Alus avots”    32
  Viedokļi    34
Extract

Kad uzņēmuma peļņas līmenis ir augstāks par vidējo līmeni nozarē, kurā uzņēmums darbojas, tiek uzskatīts, ka tā ir uzņēmuma konkurētspējīgā priekšrocība. Peļņas vai zaudējuma aprēķinā absolūto peļņas lielumu var ietekmēt grāmatvedības īpatnības. Labākais veids, kā salīdzināt peļņu, ir novērtēt rentabilitāti (ROS-return on sales), aktīvu atdevi (ROA-return on assets) vai bruto peļņas rezervi (kas tiek aprēķināta, atskaitot kopējās izmaksas no kopējiem ieņēmumiem un rezultātu dalot ar kopējām izmaksām).
Lai uzņēmuma peļņa būtu lielāka par vidējo peļņu dotajā nozarē, jāpastāv vienam no trim nosacījumiem.
1. Uzņēmuma vienas preces vienības cenai jābūt augstākai nekā vidējā līmeņa uzņēmumā un tā vienas vienības izmaksām jābūt ekvivalentām vidējā līmeņa uzņēmuma izmaksām.
2. Uzņēmuma vienības izmaksām jābūt zemākām nekā vidējā līmeņa uzņēmumā un tā vienas vienības cenai jābūt ekvivalentai vidējā līmeņa uzņēmuma cenām.
3. Uzņēmuma preces cenai jābūt augstākai par vidējo nozarē un izmaksām zemākām nekā vidējā līmeņa uzņēmumā.
Tādēļ, lai iegūtu konkurētspējīgo priekšrocību, uzņēmumam jābūt vai nu zemākām izmaksām nekā konkurentiem, vai arī tam kaut kādā veidā jāizceļ sava produkcija, lai varētu pieprasīt augstākas cenas. Var arī veikt abus pasākumus — nodrošināt zemākas izmaksas un panākt, lai klienti maksā augstāku cenu.
Lai uzņēmums varētu paaugstināt cenu par savu preci, tai kaut kādā veidā ir jābūt diferencētai salīdzinājumā ar citām precēm tirgū. Precei no pircēju viedokļa jābūt ar papildu vērtību, par ko viņi būtu gatavi maksāt vairāk. Preci var diferencēt pēc kvalitātes, dizaina, piegādes ter­miņa, servisa un citām patērētājam svarīgām īpašībām.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1143144
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register