Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:629098
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Zīmola nozīme un nepieciešamība    3
2.  Esošās situācijas raksturojums – padarītais un plānotais    4
3.  Valsts zīmola priekšrocības un trūkumi    5
4.  Latvijas iekšējā un ārējā zīmolēšana    7
5.  Latvijas zīmolēšanas stratēģija, prespektīves    8
6.  Latvijas zīmola vieta Eiropā, kā padarīt tās zīmolu spēcīgāku, pamanāmāku un veiksmīgāku    9
8.  NVO un valsts sektora loma Latvijas zīmolēšanā    11
Extract

Plānojot jebkuru valsts pozitīvu atpazīstamību veicinošu informatīvu pasākumu, ir nepieciešama vienota stratēģija, pēc kuras vadīties publiskā un privātā sektora institūcijām. Izstrādājot šādu stratēģiju, cieši jāsadarbojas visām valsts pārvaldes institūcijām, privātajam sektoram, nevalstiskajām organizācijām, kā arī jāiesaista sabiedrība, tādējādi nodrošinot atbalstu valsts apstiprinātai kopējai pamatidejai.
Ņemot vērā to, ka šobrīd neeksistē kopēja stratēģija, pēc kuras vadīties valsts tēla veidošanā iesaistītajām publiskā un privātā sektora institūcijām, plašai auditorijai domāta pozitīvu atpazīstamību veicinoša informācija nav balstīta uz vienotas pamatidejas un nav vērsta uz valsts kopējo mērķu sasniegšanu, ir vienotas idejiskās pozīcijas trūkums.
Šobrīd pastāv vairākas ar Latviju saistītas devīzes: tūrisma jomā Latvija ir „zeme, kas dzied”, kultūras festivālā Francijā izskan „Pārsteidzošā Latvija”, citās jomās – „zaļā zeme”, „Latvija – Eiropas krustcelēs”, pārtikas izstādēs – „Growing Green in Latvia”, ekonomiskajos forumos – tilts no austrumiem uz rietumiem, tranzīta ceļš no Neatkarīgo Valstu Sadraudzības (NVS) valstīm uz Eiropas Savienību, valsts ar visstraujāko ekonomisko izaugsmi utt.
Tādējādi dažādas valsts un sabiedrības grupas šobrīd ārvalstīm valsti prezentē katra pēc saviem ieskatiem, neveicinot vienotas valsts zīmolēšanas veidošanu.
Lai novērstu nesaskaņotu ideju un koncepciju izplatību, ir nepieciešama vienota Latvijas popularizēšanas ārvalstīs konceptuālā pamatideja un uz tās balstīta zīmolēšanas stratēģija. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register