Zīmols ir pati svarīgākā lieta veiksmīgai mārketinga kampaņai. Tas ir uzņēmuma vai produkta tēls, kurš liek atšķirt konkrēto preci no pārējām. Ir jāizstrādā perfekta preces vizītkarte, lai patērētājs būtu ieinteresēts to iegādāties. Tas attiecās uz jebkuru jomu, jebkuru preci. Zīmols patērētājiem vienmēr saistās ar noteiktām vērtībām un tradīcijām, tādēļ uzņēmumi ļoti bieži cenšas radīt šīs konkrētās vērtības ar kurām piesaistīt sev vairāk interesentu. Latvijā ar zīmola radīšanu un uzturēšanu ir zināmas problēmas, jo latviešu uzņēmēji baidās un nesaprot vārda – zīmols nozīmi un nepieciešamību. Pasaulē zīmolu sauc par brendu, taču Latvijā vārds ir latviskots un rada diskomfortu uzņēmējiem, jo zīmols jebkurā locījumā skan visai dīvaini. Atsaucoties uz šo problēmu, tika izvēlētas kategorijas par zīmola nozīmi un nepieciešamību, esošo situāciju un problēmām, lai apskatītu tuvāk kas īsti notiek Latvijā šī jautājuma sakarā. …