Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:838292
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Zīmols ir pati svarīgākā lieta veiksmīgai mārketinga kampaņai. Tas ir uzņēmuma vai produkta tēls, kurš liek atšķirt konkrēto preci no pārējām. Ir jāizstrādā perfekta preces vizītkarte, lai patērētājs būtu ieinteresēts to iegādāties. Tas attiecās uz jebkuru jomu, jebkuru preci. Zīmols patērētājiem vienmēr saistās ar noteiktām vērtībām un tradīcijām, tādēļ uzņēmumi ļoti bieži cenšas radīt šīs konkrētās vērtības ar kurām piesaistīt sev vairāk interesentu. Latvijā ar zīmola radīšanu un uzturēšanu ir zināmas problēmas, jo latviešu uzņēmēji baidās un nesaprot vārda – zīmols nozīmi un nepieciešamību. Pasaulē zīmolu sauc par brendu, taču Latvijā vārds ir latviskots un rada diskomfortu uzņēmējiem, jo zīmols jebkurā locījumā skan visai dīvaini. Atsaucoties uz šo problēmu, tika izvēlētas kategorijas par zīmola nozīmi un nepieciešamību, esošo situāciju un problēmām, lai apskatītu tuvāk kas īsti notiek Latvijā šī jautājuma sakarā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register