Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:859011
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 42 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Satura rādītājs    2
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma “Starbucks” un tās licences raksturojums    4
1.1.  “Starbucks” vispārējs apskats    4
1.2.  “Starbucks” licences riska faktoru analīze    6
2.  ”Starbucks” iekšējās un ārējās vides raksturojums    12
2.1.  Potenciālo patērētāju un to vēlmju analīze    12
2.2.  Konkurentu analīze    18
2.3.  Mārketinga plāns    28
3.  Licencētas “Starbucks” kafejnīcas atvēršanas plāns Rīgā    37
3.1.  “Starbucks” licences iegādes izmaksas    37
3.2.  Pamatlīdzekļu nolietojums un pašizmaksa    38
3.3.  Bilance, peļņas vai zaudējumu aprēķins un naudas plūsma    43
  Secinājumi un priekšlikumi    46
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    48
  Pielikumi    51
Extract

“Starbucks” ir starptautisks un vispārzināms kafejnīcu tīkls, kas izveidots ASV, bet strauji attīstījies un guvis patērētāju novērtējumu arī ārpus Ziemeļamerikas. Aizsargājot zīmolu, “Starbucks” nepiedāvā iegādāties franšīzi, bet praktizē licencētu kafejnīcu atvēršanu teju visā pasaulē. Latvijā šobrīd nav “Starbucks” kafejnīcas. Tā kā šis zīmols uzskatāms ne tikai par rietumu kultūras sastāvdaļu, bet arī kvalitātes un augsta servisa līmeņa standartu, tad šāda veida kafejnīcas atvēršanas Rīgā varētu veicināt reģiona atpazīstamību un izaugsmi.
Autoru grupa pētīja licencētas “Starbucks” kafejnīcas atvēršanas iespējas Rīgā, veicot konkrētās kafejnīcas licences iegūšanas noteikumu un kritēriju apskatu. Tika analizēti faktori, kas varētu ietekmēt kafejnīcas darbību, tai skaitā, riska faktoru analīze, konkurentu analīze un patērētāju analīze. Pētījuma gaitā veikti nepieciešami finanšu aprēķini, lai pēc iespējas daudzpusīgāk un precīzāk novērtētu licencētas “Starbucks” kafejnīcas atvēršanas iespējas, izstrādāts arī mārketinga plāns.
Mērķis: Analizēt ASV uzņēmuma “Starbucks” licences iegūšanas teorētiskos un praktiskos aspektus, lai novērtētu tās atvēršanas iespējas Rīgā.
Uzdevumi:
1. Sniegt ieskatu “Starbucks” darbības pamatos;
2. Pētīt “Starbucks” licences iegūšanas aspektus un noteikumus;
3. Izveidot strukturētu anketu, veikt aptaujāšanu un apkopot iegūtos datus;
4. Veikt nepieciešamos finanšu aprēķinus;
5. Analizēt licencētas “Starbucks” kafejnīcas atvēršanas iespējas Rīgā;
6. Izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1405618
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register