Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:152183
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  ANOTĀCIJA    4
  ANNOTATION    5
  IEVADS    6
1.  SIA “CARAMEL” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    7
1.1.  SIA “Caramel” dibināšana un atrašanās vieta    7
1.2.  SIA “Caramel” kafejnīcas “Karamele” iekšējā un ārējā vide    8
2.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA PASĀKUMU VEIDU TEORĒTISKS APRAKSTS    14
3.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU PIEDĀVĀJUMS KAFEJNĪCAI “KARAMELE”    21
3.1.  Atmosfēras radīšana    21
3.2.  Aptaujas rezultāti par pārdošanas veicināšanas pasākumiem kafejnīcā    23
3.3.  Draudzīgais tomāts    26
3.4.  Lieldienas “Karamelē”    27
3.5.  Jēkabpils pilsētas svētku svinības    29
3.6.  Kupons “desmitā bez maksas”    30
3.7.  SIA “Abavas dārzi” vīna vakari    30
3.8.  Sadarbība ar vietējām institūcijām    32
3.9.  Šautriņu mešanas sacensības    33
  SECINĀJUMI    35
  PRIEKŠLIKUMI    36
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    38
  PIELIKUMI    40
Extract

SECINĀJUMI
1. Mūzikas izvēle kafejnīcā ir ļoti būtisks faktors, lai piesaistītu apmeklētājus.
2. Vairāk kafejnīcu apmeklē sievietes – 59%, vīrieši - 24% un bērni – 17%.
3. Kafejnīcas apmeklētāju vecuma amplitūda ir no 7 līdz 61 gadu vecumam.
4. 68% kafejnīcu apmeklē ik pa laikam, savukārt kafejnīcai ir jāaktivizējas, lai 27%, klienti kuri apmeklē pirmo reizi, atgrieztos kafejnīcā atkārtoti.
5. Pārliecinoši 76% respondenti atbildēja, ka apmeklētu kafejnīcu, ja tajā būtu kāds pasākums.
6. 31% apmeklētu vīna degustācijas pasākumu, savukārt, 3% apmeklētu šautriņu mešanas pasākumus.
7. Lai gan dzīvās mūzikas vakari kafejnīcā notiek, tomēr 1% respondentu ir atbildējuši, kā iemeslu apmeklējot kafejnīcu - dzīvo mūziku.
8. Par atlaižu kartēm zina tikai 3% no aptaujātajiem respondentiem un tas ir samērā maz procents, ja salīdzina ar visbiežāko iemeslu, kāpēc respondenti apmeklē kafejnīcu – 47%.
9. Mūsdienās ir ļoti svarīga apkalpošanas kultūra, lai uzņēmumā tā būtu augstā līmenī. To ir atzinuši 77% respondentu, kuri apmeklē kafejnīcu.
10. 15% no respondentiem ir atbildējuši, ka neieteiktu kafejnīcu “Karamele” savam draugam/draudzenei, taču pozitīvi ir tas, ka 85% ieteikts kafejnīcu savam draugam /draudzenei.
11. Draudzīgi noskaņotais tomāts ir izveidots, jo tomāts ir sarkans un kafejnīcas logo ir sarkans.
12. Kafejnīca “Karamele” atrodas Jēkabpils pilsētas centrā, kur ir ļoti liels iedzīvotāju un viesu skaits, līdz ar to, ir iespēja piesaistīt Jēkabpils pilsētas svētku laikā daudz apmeklētāju.
13. SIA “Abavas dārzi” strādā pieredzējuši darbinieki, kuri pratīs izstāstīt dažādus faktus un stāstus par vīnu un tā vēsturi, līdz ar to bez vīna degustēšanas.
14. Neviens cits reklāmas veids nav spēcīgāks par “word of mouth marketing” (womm) vai “no mutes mutē” reklāmu.
15. Šobrīd kafejnīcā “Karamele” notiek aktivitātes. Kafejnīcā muzicē skolēni vai studenti, kuri labprāt vēlas parādīt savu talantu un izklaidēt apmeklētājus piektdienu vai sestdienu vakaros.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register