Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:259016
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Produktu noieta pasākumu veicināšanas nosacījumi    3
1.1.  Reklāma un tās funkcijas   
1.2.  Pircēju informācijas avoti   
1.3.  Reklāmas pasākumu vērtējums   
1.4.  Likums par reklāmu   
2.  Reklāmas pasākumu efektivitātes novērtējums uzņēmumā SIA „ZS Liepkalni”   
3.  Pircēju informētības līmenis pēc aptaujas rezultātiem   
3.1.  Par sortimenta atpazīstamību   
3.2.  Par informētību   
3.3.  Par ieteicamo kvalitāti   
3.4.  Vēlmes   
3.5.  Pircēju vecuma grupas   
3.6.  Aptaujas rezultātu analīze, ņemot vērā pircēju vecuma grupas   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Uzņēmums SIA „z/s Liepkalni” ir augošs uzņēmums ar iespējām paplašināt savu ražošanu. Lai uzņēmums varētu pilnvērtīgi izmantot savu ražošanas jaudu un sekmīgi strādāt, tam nepieciešams paplašināt savu tirgus daļu. SIA „z/s Liepkalni” ražotā produkcija ir kvalitatīva un konkurētspējīga. Pārtikas un veterinārais dienests ir atzinis šo ražotni par atbilstošu visām likumdošanas prasībām un tas liecina, ka ar tehnoloģiskajiem procesiem arī šim uzņēmumam viss ir vislabākajā kārtībā. Tā kā maizes ražotāju uzņēmumu vidū ir ļoti liela konkurence, tad atrast ceļus kā iepazīstināt pircējus ar savu produkciju ir ļoti atbildīgs darbs. Lai spētu veiksmīgi darboties esošajā tirgus situācijā un turpinātu paplašināt savu tirgus daļu, uzņēmuma ir jāanalizē jau sasniegtie rezultāti un jāplāno turpmākie produkcijas pārdošanas veicināšanas pasākumi. Būtiska loma šai darbā ir reklāmas darba organizēšanaiPētījuma metodes

Pētījumā tiks izmantota kvalitatīvā un kvantitatīvā pētījuma metode. Pamatdati tiks iegūti izvērtējot uzņēmuma apkopotos statistikas rādītājus, veicot pircēju anketēšanu, kā arī izmantojot intervijas ar uzņēmuma speciālistiem. Aptaujā izmantota nejauša respondentu izvēles metode. Anketas dati tiks apstrādāti izmantojot Ms Excel un MS Word programmas. Izveidotā datu bāze programma MS Excel vizuāli atspoguļota diagrammās.

1.Produktu noieta pasākumu veicināšanas nosacījumi

1.1.Reklāma un tās funkcijas.

Lai izprastu reklāmas lomu, vajadzētu apskatīt kā tiek reklāma definēta:
1.Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību[1,506].
2.Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām[2].
Efektīvai reklāmai jāinformē un jāsniedz saņēmējam pozitīva pieredze, kā arī jāspēj nogādāt līdz saņēmējam vēstījums.[3]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register