Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:430691
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pieprasījums    5
1.1.  Pieprasījuma izmaiņas    7
1.2.  Pieprasījuma elastīgums    8
2.  Piedāvājums    11
1.3.  Piedāvājuma izmaiņas    11
1.4.  Piedāvājuma elastīgums    13
3.  Tirgus cena    14
4.  Pieprasījuma un piedāvājuma izmaiņu ietekme uz tirgus cenu    16
5.  Tēmas apguvē izmantojamās mācību metodes    18
6.  Mācību metožu pielietošana tēmas apguvē    20
7.  Anketēšanas rezultātu analīze    22
  Nobeigums    23
  Literatūra un avoti    24
  Pielikumi    25
Extract

Mēs visi dzīvojam uz tirgu virzītas ekonomikas apstākļos, esam patērētāji, piedalāmies sabiedrībā notiekošajos sociāli ekonomiskajos procesos, turklāt mums visiem ir jāatrod sava vieta darba tirgū. Pieprasījuma un piedāvājuma analīze ir svarīgs instrumentspēks, kas dod iespēju izprast daudzus ekonomiskos procesus. Sociālie, politiskie un ekonomiskie faktori ietekmē tirgus cenu, tāpat kā valdības lēmumi, nodokļi un subsīdijas muitas tarifi un kvotas ietekmē ražotāju un patērētāju u.tml. Jautājums par pieprasījumu un piedāvājumu ir cieši saistīts ar jautājumu par tirgus cenas veidošanos. Tirgus cena un tās veidošanās process ir viena no vissvarīgākajām tautsaimniecības teorijas problēmām. Pie labas un pareizas izpratnes par tirgus cenas veidošanās procesu, būs skaidrākas arī citas tautsaimniecības teorijas problēmas.
Iegūtās zināšanas ir pirmais solis, lai labāk orientētos visā minētajā un iegūtu labākas darba spējas. Šī iemesla dēļ par kursa darba tēmu izvēlējos “”Pieprasījums, piedāvājums un tirgus cena” mācīšana vidusskolā”.
Pētījuma objekts: mācību process vidusskolā.
Pētījuma priekšmets: ekonomikas mācību metodikā.
Pētījuma mērķis: izpētīt pieprasījuma, piedāvājuma un tirgus cenu un to mācīšanas metodiku vidusskolā.
Hipotēze: ja mācību procesā tiek pielietotas daudzveidīgas mācību metodes, tad tiks vispusīgi papildinātas skolēnu zināšanas par konkrēto tēmu.
Pētījuma uzdevumi:
1)izpētīt literatūru par konkrēto tēmu;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register