Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:181855
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Apzināta konkurence: oligopolistiskie cenu kari    4
  Oligopola uzvedības stratēģija un spēles teorija    4
  Heterogēnā labuma oligopola tirgus    5
  Reklāma oligopolā    6
  Nobeigums    6
Extract

Ievads

Oligopols- tirgus struktūra, kurā jebkadas preces realizācijā dominē nedaudz pārdevēju, turklāt jaunu pārdevēju parādīšanās ir apgrūtināta, vai nu pat neiespējama. Preci, ko realizē oligopolistiskās firmas var iedalīt deferencētās un standartizētās.
Parasti oligopolā darbojās no 2 lidz 10 firmam, kuras sadara pusi vai vairāk no kopīgās produkcijas pārdošanas.
Oligopolistiskājos tirgūs mazākā mērā, tikai dažas firmas var ietekmēt cenu pateicoties to lielajām daļām kopējā preces izlaides daudzumā. Oligopolistiskā tirgus pārdevēji zin, ka viņu vai nu konkurentu cenu, vai pārdošanas apjoma izmaiņas var ietekmēt visu tirgu firmu ienākumus.
Pārdevēji apzinās savu savstarpējo atkarību ar citām firmām.
Pieļaujams, ka katra firma būtībā atzīst ka viņu cenu vai izlaides izmaiņas izsauc citu firmu reakciju. Reakcija kuru kads pārdevējs sagaida no konkurentu firmām kā atbildi uz viņu uzstādīto cenu izmaiņam, izlaides daudzuma vai izmaiņas mārķetingā, kļūst par galveno faktoru, kas ietekme viņa lēmumus. Reakcija, kuru daži pārdevēji gaida no saviem konkurentiem, ietekmē oligopolistiska tirgus stabilitati.
Daudzos gadījumos oligopola aizsardzības barjeras ieejam tirgū ir līdzīgas ar tām, kas eksistē monopolistiskās firmās.

Dabīgais oligopols eksistē tad, kad nadaudzas firmas var nodrošināt visu tirgu ar produkciju pie samērā zemām izmaksam, kā tās būtu daudzakām firmām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register