Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459615
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.09.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PRODUKTS KĀ VIENA NO GALVENAJĀM MĀRKETINGA KOMPLEKSA SASTĀVDAĻĀM    4
2.  IZSTĀDES KĀ BIZNESA PAKALPOJUMA VEIDS    9
3.  CENAS APRĒĶINĀŠANA UN IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    12
4.  VIETAS UN SADALES KANĀLU VEIDI, IZVĒLE UN VADĪŠANA    17
5.  PRECES VIRZĪŠANA TIRGŪ    20
6.  IZSTĀŽU VIRZĪŠANAS STRATĒĢIJA UN SPECIFIKA    26
7.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
8.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    30
Extract

Šī gadsimta laikā tirgus ir pārdzīvojis vairākas būtiskas izmaiņas – sākot ar to laiku kad pieprasījums bija lielāks par piedāvājumu un mārketingam nebija nekādas nozīmes un beidzot ar pašreizējo situāciju, kad pieprasījums tiek apmierināts pilnībā un firmas cīnās par katru klientu. Līdz ar to uzņēmumiem ir jādomā, kā efektīgāk izmantot savus resursus un pārdot produkciju. Tādēļ arī kursadarba aktualitāte ir tā, ka mūsdienās uzņēmumu ir jāvada mārketingam. Visam uzņēmumam ir jāstrādā un jādomā par mērķa tirgus vajadzībām un jācenšās maksimāli apmierināt klienta vēlmes un vajadzības, savukārt mārketinga komplekss ir viena no mārketinga daļām.

Lai varētu objektīvi vērtēt mārketiga kompleksa nozīmi pirmām kārtām tas ir jādefinē: mārketinga komplekss ir vadīšanas pasākumu kopums, kuru veic organizācijas, lai panāktu vēlamo pircēju attieksmi pret piedāvātajām precēm [2.100.] . Tātad galvenais uzdevums šim kompleksam ir iedarboties uz mērķtirgu – lai tiktu pārdota firmas prece.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register