Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:352133
 
Evaluation:
Published: 19.04.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Ievads    4
1.  Fms un drošības reglamējums    6
2.  Lidojuma drošība    7
3.  Lidojuma vadības sistēmas    8
3.1 .  Lidojuma plāns un navigācija    9
3.2.  FMS sastāvs    11
3.3.  FMS lapa    12
3.4.  Secinājumi    13
4.  Rīgas lidojumu informācijas rajona sektorizācija atkarībā no gaisa transporta intensitātes no zemes līdz FL100    15
4.1.  Secinājumi    16
5.  Secinājumi    18
  Literatūras un informācijas avoti    19
  Pielikumi    20
Extract

5. Secinājumi
Veicot kursa darbu, autors secina, ka, lai lidmašīna lidotu un sasniegtu savus paredzētos gala mērķus, ir vajadzīga lidojuma drošība un lidojuma vadības sistēmas. FMS palielina ekonomisko efektivitāti un uzlabo lidojuma drošību gaisā.
Autors secina ka, viena no galvenajām lidojuma vadības sistēmām ir lidojuma plāns un navigācija, jo bez lidojuma plāna un navigācijas lidmašīna nespēs nokļūt galamērķī. Šīs navigācijas sistēmas atvieglo pilotiem darbu, ievadot noteikta galamērķa koordinātes un līdz ar to, var nokļūt ātrā, precīzāk un veiksmīgāk galamērķī.
FMS ir viena no sarežģītākajām un dārgākajām sistēmām, ko izmanto mūsdienu aviācijā, taču, tā ir nepieciešama un atvieglo darbu visai lidojuma apkalpes komandai. FMS attīstās ar katru dienu, līdzi attīstot visu gaisa kuģi, tādējādi ar katru dienu mūsu ikdienā ienāk jaunas un drošākas lidmašīnas ar augstāku un kvalitatīvāku FMS sistēmu, kas to vada.
Mūsdienās aviācija attīstās ļoti strauji, pēdējos gados var manīt, ka gaisa satiksme ir ļoti intensīva. Ļoti daudz kravas tiek pārvadātas, pasažieru skaits ik gadu palielinās, tāpēc, ka AVIO satiksme ir viena no drošākajām pasaulē. Un, lai AVIO satiksme būtu vēl drošāka, FMS tiek atjaunotas un padarītas vēl drošāka. Arī pašas lidmašīnas tiek veidotas, lai būtu droši ar tām lidot.
Autors veica pētījumu par lidojuma intensitāti Rīgas LIR laika posmā no 2010. gada 1. janvāra līdz 2014. gada 31. decembrī. Šie dati tika iegūti no Rīgas lidostas. Šajos attēlos un iegūtajos datos var novērot, kur ir lielākā intensitāte un, kur viss drošākie lidojumi. Pielikumā var redzēt, ka vislielākā intensitāte ir apkārt Rīgas lidostai, bet ir vairākas lidostas. Ir arī mazās lidostas Spilva un Jūrmalas, kuras tiek izmantotas, lai apmācītu jaunos pilotus. Bet vismazākā intensitāte Latvijas austrumu daļā.
Tika veikta gaisa transporta plūsmas analīze Rīgas LIR, izmantojot autoregresīvo integrēto slīdošā vidējā procesu ARIMA (Autoregressive Integrated Moving Average). Iegūtie statistiskas dati parādīja, ka lielākā lidojumu intensitāte bijusi centrālajā daļā, kur attiecīgo MSeA sektoru mediānas vērtība iegūta 118,5 un 105,5 lidojumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1360328
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register