Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:222541
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Akciju kampaņu ietekme uz lielveikaliem    5
1.1.  Vai tas ir izdevīgi patērētājiem    6
1.2.  Lielveikalu iemesli, lai veidotu akcijas    7
2.  Lielveikalu veiktie psiholoģiskie paņēmieni, lai piesaistītu patērētāju uzmanību    7
2.2.  Reklāmu noformēšana patērētājiem    10
2.3.  Pircēja lēmuma pieņemšanas process    11
3.  Akciju ietekme uz patērētāju    12
4.  .Pētījumu rezultātu analīze    13
4.1.  Pētījuma apraksts    13
4.2.  Secinājumi par iztērēto naudas daudzumu vecuma grupās    13
4.3.  Pirkumi ko veic dažādas vecuma grupas    17
4.4.  Kur iegūst informāciju par akcijām    20
4.5.  Rīcība akciju laikā    21
4.6.  Faktors kas piesaista uzmanību precei    22
4.7.  Galvenais faktors lēmumam par preces iegādi    23
5.  Secinājumi    25
6.  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    26
Extract

5. Secinājumi
1. Tika konstatēts, ka akciju laikā patērētāji vairāk pievērš uzmanību precēm ar zemākām cenām. Patērētāji pērk preces vairāk nekā periodā, kad nav akcijas un iespējams nopērk ko lieku.
2. Tika novērots, ka lielveikali preces izstāda blakus košām cenu zīmēm, lai pievērstu uzmanību tai cenai un patērētājs automātiski nospriež, ka tā prece ir lētāka. Tāpat uzmanību pievērš ar dažādām aktivitātēm piemēram ka var laimēt balvas.
3. Autori noskaidroja, ka lielveikali veido akcijas galvenokārt, lai atbrīvotos no liekās produkcijas un būtu vieta jaunai.
4. Lielveikaliem akcijas ne vienmēr ir ienesīgas. Tās ir peļņu nesošas tikai gadījumos, kad pirms tam tiek viss kārtīgi izvērtēts un izsvērts.
5. Literatūras analīzes laikā tika konstatēts, ka ir svarīgi kāds ir krāsu salikums cenu zīmēm, jo no tā atšķiras cik patērētāju pievērsīs uzmanību.
6. Tika noskaidrots kāds ir patērētāju lēmumu pieņemšanas process un kā to var ietekmēt.
7. Ja lielveikali akcijas veido nepārtraukti, tad patērētājs to uzskatīs par jauno normālo cenu un, kad cena tiktu pacelta viņi preces nepirktu vairs tik daudz.
8. Akcijas ne vienmēr veido patērētājiem.
9. Lielākoties cilvēki akciju laikā iepērk pārtikas un sadzīves preces.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register