Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,49 (11%)
Discounted price*:
4,00
Purchase
Add to Wish List
ID number:213332
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzdevums    4
2.  Lietvedība un tās sastāvdaļas    5
3.  Lietvedībā iesaistītās personas    6
4.  Lietvedības uzdevumi    8
4.1.  Tiesību akti, kas reglamentē lietvedību    8
5.  Pamatprasības attiecībā uz darba vietas iekārtojumu    10
5.1.  Optimālās sasniedzamībās zonas    11
6.  Birojs    12
6.1.  Sekretāres kabinets    12
6.2.  Vadītāja kabinets    13
6.3.  Biroja tehniskie līdzekļi    15
  Secinājumi    20
  Izmantotie materiāli    21
Extract

Mūsdienās, kad strauji attīstās modernās tehnoloģijas, cilvēku prasības pieaug. Liela nozīme ir darba izpildes ātrumam, kā arī tā noformējumam. Lai abas šīs īpašības apvienotu, ir nepieciešamas piemērotas tehnoloģijas, kā arī, izstrādājot dokumentus, nepieciešams pielietot likumos, aktos un noteikumos noteiktās normas, lai izstrādātie dokumenti iegūtu juridisku spēku.
Manā referātā īsumā aprakstīta lietvedības organizēšana, tās nozīme un uzdevumi, kā arī darba drošības un ergonomikas noteikumi, lai izveidotu piemērotu darba vidi indivīdam.
Biroja iekartojums ir svarīgs arī no psiholoģiska faktora viedokļa – kartīgi iekartotajā birojā arī ar lietvedību viss kartībā. Arī darbiniekam tīri psiholoģiski patikamāk un vieglāk būtu stradāt labi iekartotajā darba vietā. Kā arī birojam maksimāli jānodrošana komfortabla darba vieta kura pēc iespējas mazāk ietekmētu darbinieka veselību.
Latvijā darba vides iekartojumu reglamentē LR „Darba aizsardzības likums”, kas savukārt arī ir saskaņots ar Eiropas Savienības prasībām. Tomēr nevienmēr tas tiek izpildīts. Diemžēl Latvijā vēl pastav biroji kuri parkapj šo likumu un neizveido darba aizsardzības sistēmu, vai arī izveido to nepilnvērtīgi, nenodrošinot darba drošības un veselības aizsardzības prasību izpildi. Citi saistītie likumi ir „Komerclikums”, „Elektronisko dokumentu likums”, „Dokumenu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi” u.c. Pedējie normatīvie akti vairāk attiecas uz lietvedības dokumentu uzskaites un noformēšanas kartību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,17 €
Work pack Nr. 1122980
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Lietvedības darbinieka darbavietas un telpas iekārtojums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/213332

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register