Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:496636
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I.  Teorētiskā daļa   
1.  Jēdzienu skaidrojums   
3.  Literatūra   
3.1.  Latvijas literatūra divdesmitajā gadsimtā   
3.2.  Literatūras virzieni   
4.  Daiļliteratūras žanri, veidi un paveidi   
4.1.  Proza un tās žanri   
4.2.  Novele   
4.3.  Romāns   
4.4.  Stāsts   
4.5.  Dzeja, tās tematiskie paveidi   
5.  Literatūras mēnešraksts „Karogs”   
II.  Pētnieciskā daļa   
1.  Pētnieciskajā daļā izmantotās metodes   
2.  Iegūto datu apstrāde un analīze   
2.1.  Vidusskolēnu anketēšanas datu analīze   
2.2.  Literatūras skolotāju anketēšanas datu analīze   
2.3.  Mācību priekšmeta mērķis un uzdevumi   
Extract

Mūsu zinātniski pētnieciskā darbs nosaukums ir „Literatūras mēnešraksta „Karogs” aktualitāte literatūras stundās vidusskolā.”
Izstrādājot zinātniski pētniecisko darbu par literatūras mēnešrakstu „Karogs” mēs vēlējāmies tāpēc, ka literatūras mēnešraksts „Karogs” ir lielisks palīgs iepazīt jaunāko literatūru, gan vidusskolēniem, gan pašiem skolotājiem. Mēs uzskatām, ka mūsdienu vidusskolēnam ir zudusi interese par literatūru un grāmatām. Jaunieši vairāk aizraujas ar blakus lietām, piemēram, video spēles, azartspēles. Vidusskolēnam un vidusskolas skolotājam ir jāorientējas jaunākajā literatūrā un šī literatūra ir ietverta galvenokārt literatūras mēnešrakstā „Karogs”.
Zinātniski pētnieciskā darba mērķis – noskaidrot vai vidusskolēni interesējas par jaunāko literatūru savās literatūras mācību stundās vai brīvajā laikā.
Zinātniski pētnieciskā darba uzdevumi:
1.Izpētīt literatūras avotus, kas atspoguļo teoriju par literatūru un tās žanriem.
2.Apkopot un analizēt datus, kas iegūti, veicot anketēšanu vidusskolēnu vidū gan Uzvaras vidusskolā, gan Bauskas 2. vidusskolā.
3.Apkopot un analizēt datus, kas iegūti, veicot anketēšanu ar Bauskas rajona vidusskolu literatūras skolotājiem.
4.Iepazīt un izpētīt literatūras mēnešraksta „Karogs” 2005. gada izdevumus.
5.Veikt secinājumus un izveidot ieteikumus.
Hipotēze – literatūras mēnešraksts „Karogs” ir labs palīglīdzeklis literatūras mācību stundām.
Literatūra- viss uzrakstītais un grāmatā izdotais.
Kopš senseniem laikiem cilvēks ir tiecies izteikt savas domas par to, kas ir skaistums, kas rada prieku un kas rada skumjas. Arī šodien savā apkārtnē jūs redzat skulptūras un gleznas, klausāties mūziku, vērojat ēkas un citas būves. Tas viss raisa dažādas sajūtas- gan patiku, gan nepatiku. Retajam izdodas izveidot pieminekli, kuru apbrīno daudzi, uzgleznot gleznu, radīt mūziku, kuru klausītos daudzi. Uzbūvēt namu, kurā būtu patīkama un ērta dzīve, spēj retais. Taču visi cilvēki sarunājas. Valodu ir daudz, un tās ir dažādas; visās runā, skandē un dzied. Izsenais cilvēki ir centušies saprasto un izjusto paust gan laikabiedriem, gan nākamajām paaudzēm.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1160008
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register