Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:928628
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KONKURENCES BŪTĪBA UN NEPIECIEŠAMĪBA    4
1.1  KONKURENCES RAKSTUROJUMS    4
1.2  Konkurences veidi Latvijā    4
1.3  Konkurences vide Latvijā    6
2.  KONKURENCE LATVIJĀ UN TĀS AIZSARDZĪBA    9
2.1  UZŅĒMUMU KONKURENCE LATVIJĀ    9
2.2  Likumdošana par konkurenci    9
2.3  Reklāma kā konkurenci veicinošs faktors    15
3.  LMT UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    17
3.1  UZŅĒMUMA VĒSTURE    17
3.2  LMT piedāvātie pakalpojumi    18
4.  TELE2 UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    22
4.1  UZŅĒMUMA VĒSTURE    22
4.2  TELE2 piedāvātie pakalpojumi    22
5.  UZŅĒMUMU KONKURENCES ANALĪZE    24
5.1  PIEDĀVĀTĀS ATLAIDES    24
5.2  Uzņēmumu sarunu tarifu salīdzinājums    25
5.3  Anketu rezultātu apkopojums    26
  SECINĀJUMI    28
  IZMANTOTO UZZIŅAS AVOTU SARAKSTS    29
Extract

Visur eksistē tirgus, kur ļaudis sanāk kopā, lai pirktu un pārdotu savas preces un pakalpojumus. Brīvā tirgus ekonomikas sistēmā patērētāji un ražotāji maina savas preces un pakalpojumus daudzos konkurējošos tirgos. Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements.
Uzņēmējus arvien nomāc problēma, kā cīnīties ar konkurentiem un kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju. Iespējams, ka katrs varētu izdomāt arvien kaut ko jaunu un nebijušu, bet eksistē arī biežāk lietoti piemēri un paņēmieni, par kuriem tad arī īsumā pastāstīšu mana zinātniski pētnieciskā darba sākuma nodaļās.
Zinātniski pētnieciskā darba mērķis ir pētīt konkurences lomu uzņēmējdarbībā un analizēt LMT un TELE2 savstarpējo konkurenci.
Zinātniski pētnieciskā darba uzdevumi ir:
1)Analizēt konkurences būtību un nepieciešamību;
2)Raksturot SIA LMT, SIA TELE2;
3)Analizēt uzņēmumu LMT un TELE2 savstarpējo konkurenci.
Zinātniski pētnieciskais darbs sastāv no piecām atsevišķām nodaļām. Pirmajās divās nodaļās es uzmanību pievērsu konkurences detalizētam izklāstam un otrās nodaļas pēdējā apakšnodaļā apskatīju reklāmu, kā noteiktu konkurences veicinošu faktoru.
Trešajā nodaļā es sniedzu nelielu ieskatu manis izvēlēto uzņēmumu vēsturē un attīstībā. Pēc tam seko šo uzņēmumu piedāvāto pakalpojumu izklāsts.
Pēdējā nodaļā es apkopoju datus par manis izveidoto aptauju anketu veidā, kurā es mobilo sakaru lietotājiem lūdzu atbildēt uz jautājumiem, kas bija nepieciešami mana darba izpildei uz noformēšanai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register