-
Mācību materiālu veidošana ekonomikā
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Esošo mācību materiālu pētīšana | 4 |
1.1. | Internetā pieejamie mācību materiāli | 4 |
1.2. | Mācību materiālu psiholoģiskais iespaids un aspekts | 5 |
1.3. | Mācību materiāla analīze | 6 |
1.4. | Mācību grāmatu apskats | 7 |
2. | Mācību materiāla veidošana un vērtējums | 8 |
2.1. | Mācību materiāla izstrādes etapi | 8 |
2.2. | Vispārējās vidējās izglītības standarta prasības | 9 |
2.3.1. | Microsoft PowerPoint | 10 |
2.3.2. | Microsoft FrontPage 2000 | 12 |
2.4. | Microsoft PowerPoint un Microsoft FrontPage salīdzinājums | 15 |
Secinājumi | 16 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 17 |
Veidot zinātniski pētniecisko darbu par tēmu „Mācību materiālu veidošana ekonomikā” es nolēmu tāpēc, ka mani interesē, kā veidot mācību materiālus, kurus izmanto skolēni, kā ietekmē skolēnu uztvere uz dažādu mācību materiālu vizuālo, tekstuālo un psiholoģisko aspektu, kāpēc tik liela nozīme ir mācību materiāliem skolās.
Skola ir tā vieta, kur attīstās cilvēku prāts, tāpēc ir svarīgi zināt, kā to attīstīt. Ir dažādi veidi kā to izdarīt, viens veids ir mācību materiāli, ko skolēns pats var apgūt un savā prātā apstrādāt. Lai izveidotu mācību materiālu ir nepieciešams zināt programmas, ar kurām to var veikt. Programmas ir jāapgūst. Pēc tam ir jāzin kāda ir mācību materiāla struktūra. Šeit nepieciešams standarts, pēc kura veidot tās. Pētot skolēnu uztveri, var sākt izveidot mācību materiālu. Šī pētījuma mērķi ir:
apgūt zinātniski pētnieciskā darba iemaņas,
izpētīt, izgatavot un saprast mācību materiālu.
Darba izvirzītā hipotēze ir: mācību materiāla veidošana ir svarīgs process, kurā nepieciešams veikt šādus darba uzdevumi::
izpētīt uzziņu materiālus par mācību materiāliem,
apgūt PowerPoint un FrontPage,
izveidot mācību materiālu par ekonomikas tēmu – pieprasījums,
analizēt skolēnu uztveri par mācību materiāliem,
salīdzināt abas programmas.
Lai veiktu šos darba uzdevumus, es darba veikšanas laikā izmantoju sekojošas pētīšanas metodes:
literatūras studijas – grāmatu, interneta mājas lapu izpēti, lai apgūtu Microsoft FrontPage un PowerPoint, un lai analizētu mācību materiālu uzbūvi,
programmu izpēte,
programmu salīdzinājums.
Lai arī es mācos un izmantoju tos pašus mācību materiālus, ko pārējie skolēni, es mēģināju saprast, kāda tiem ir nozīme. Es izvērtēju savas zināšanas, jo pats esmu skolēns, un arī citu skolēnu uztveres nozīmi pret mācību materiāliem. Izveidojot mācību materiālus divās programmās, es mēģināju izanalizēt, kura programma ir labāka un vienkāršāka. Par piemēru es ņēmu tematu par pieprasījumu, kuru es analizēju atsevišķi, lai saprastu, kas ir lieks un kas par maz, lai labāk iemācītos šo tēmu un vispār visu citu esošo tēmu.
Zinātniski pētnieciskajam darbam ir divas galvenās daļas – pirmā daļa ir par mācību materiāla veidošanu, par to, kā izveidot to ar programmu palīdzību (datoru), kā labāk sastādīt mācību materiālu, kā labāk uztaisīt to, lai skolēns labāk saprastu to. Otrā daļa ir par ekonomikas, kā mācību priekšmets, mācību materiāliem, kā tie ir veidoti, cik pieejamas ir ekonomikas grāmatas internetā, kompaktdiskos un grāmatnīcās.…
Vidusskolas - darbs ir izstrādāts visumā atbilstoši vidusskolas prasībām un ataino zināšanu līmeni, kāds ir raksturīgs vidusskolai.
- Brenda veidošana un globālie brendi
-
Cenas, to veidošanas ekonomiskie aspekti
Research Papers22 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Mācību materiālu veidošana ekonomikā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Skolas mācību vides ietekme uz bērna personības attīstību sākumskolā
Research Papers for university34
Evaluated! -
Mācību vides novērošana
Research Papers for university10
-
Folkloras izmantošanas iespējas4.klases skolēnu vērtīborientācijas veidošanā
Research Papers for university22
Evaluated! -
Skolēnu izaugsme un individuālās pārmaiņas mācību metožu un pedagoģiskā darba rezultātā
Research Papers for university84
Evaluated! -
Mācību motīvu veidošana un stimulēšana
Research Papers for university8
Evaluated!