Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:166952
 
Evaluation:
Published: 02.04.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Mācību metode vispirms paredz skolotāja mērķi un darbību ar viņa rīcībā esošajiem līdzekļiem. Ja tās rezultātā rodas atbilstošs skolēna mērķis un darbība ar viņa rīcībā esošajiem līdzekļiem, tad šīs darbības ietekmē veidojas un noris mācīšanās process – skolēns apgūst attiecīgo mācību saturu, tiek sasniegts izvirzītais mērķis. Sasniegtais rezultāts noder par kritēriju, pēc kura var vērtēt metodes atbilstību skolotāja izraudzītajam mērķim.

Secinājumi
Mācību metožu būtība ir pēc iespējas efektīvāk un vieglāk skolēniem sasniegt mācību mērķus. Izdevīgākā un efektīvākā veidā skolēni var iegūt zināšanas. Būtība ir ar metožu palīdzību mācību stundas skolēniem padarīt baudāmākas. Mācību metode ir kā skolotāja triks, kā skolēniem likt efektīgi strādāt. Tās ir gan kā ceļrādis programmu īstenošanā, gan kā darbarīks, nepieciešamības gadījumos. . Ar mācību metožu palīdzību tiek veicināta skolēna personības izaugsme, aktivizēta mācīšanās darbība, sekmēta daudzveidīgu prasmju attīstība. Manuprāt, skolotājam ir jāvelta liela uzmanība tam, kādu tieši mācību metodi izvēlēties, jo no tā ir atkarīgs skolēna veikums un zināšanu līmenis.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register