Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,54 (18%)
Discounted price*:
2,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:325918
Evaluation:
Published: 02.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mācību metodes jēdziens    4
2.  Mācību metožu klasifikācija    5
  Runas metodes    5
  Rakstu metodes    7
2.2.  Tiešās izziņas metodes    8
  Uzskates metodes    9
  Praktiskās metodes    10
Extract

Praktiskās metodes
Praktiskās metodes lieto galvenokārt tādēļ, lai skolēniem izkoptu praktiskās darbības prasmes un iemaņas.Praktiskās metodes iedala divās apakšgrupās – labaratorijas un praktiskajos darbos. Profesionālās izglītības iestādēs izmanto vēl arī mācību praksi darbavietā.
Labaratorijas darbi ir savdabīga pētnieciskās izziņas metode, ar kuras palīdzību skolēns, īsumā atkārtodams zinātniskā pētijuma gaitu, patstāvīgi iegūst subjektīvi jaunas atziņas. Labaratorijas darbus visbiežāk izmanto ķīmijā, fizikā un bioloģijā. (Zelmenis, 2000) Labaratorijas darbi sekmē teorijas saistību ar praksi, domāšanas un praktiskās darbības vienotību zināšanu apguves procesā. Labaratorijas darbu saturs saistīts ar skolotāju veiktajiem demonstrējumiem, uzdevumu risināšanu, izmantojot novērojumus, eksperimenta materiālus. (Žukovs, 1997) Pamatskolā bieži vien ķīmijas labaratorijā mēs veicām dažādus labaratorijas darbus. Tie likās neparasti, jo vajadzēja darboties ar visādiem šķīdumiem, kuri bija nezināmi un vienmēr likās, ka sajaucot neatbilstošus daudzumus, kaut kas uzsprāgs un mēs kļūsim melni.
Praktiskie darbi. Tos veic visos darbmācības cikla priekšmetos. Zēni strādā koka un metāla apstrādes darbnīcās, bet meitenes iepazīstass ar tekstildarbiem un pārtikas produktu tehnoloģiju. Praktiskie darbi daļēji iespējami arī citos mācību priekšmetos. Visās praktiskajās nodarbībās skolēni ne vien iemācās lietot dažādus darbarīkus un ierīces, apgūst darba prasmes un iemaņas, bet vienlaikus arī paplašina un padziļina savas zināšanas. (Zelmenis, 2000)

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mācību metodes būtība un struktūra”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/325918

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register