Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:195991
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I.  Atslēgvārdu analīze    1
II.  Pusaudžu psihiskās attīstības īpatnības    5
III.  Darba formu un metožu apkopojums.Dažāda metodiskā materiāla analizēšana    7
IV.  Rotaļspēļu vērtēšanas kritēriji    14
Extract

Mācību metode ir skolēna un skolotāja rīcības raksturojums izvirzīta mērķa sasniegšanai un mācību uzdevumu risināšanai mācību procesā. Mācību metodi var raksturot arī kā skolotāju un skolēnu mācīšanās metodisko paņēmienu sistēmu.
Pedagoģiskajā literatūrā mācību metode definēta dažādi, tomēr definīcijās izpaužas divi galvenie uzskati par metodes būtību. Viens ir uzskats par metodi kā mācību darbā lietoto paņēmienu kopumu, cits – par metodi kā ceļu skolotāja un skolēna rīcības raksturojumu izvirzīto mērķu sasniegšanai.

Metode –
dabas un sabiedriskās dzīves parādību izzināšanas un pētīšanas paņēmienu kopums kā apzinātu secīgu darbību komplekss, ko izmanto kā darbības principu (“kā veikt”) kāda darba, uzdevuma risināšana, pētījumos u.tml., lai sasniegtu izvirzītajam mērķim atbilstošus rezultātus. Metodes veidi un to izvēle atkarīga no objekta un ar to saistītajiem darbības mērķiem. Pedagoģiskās pieejas ietvaros metodes orientētas uz izglītības mērķiem teorētiskā un praktiskā jomā. [1.]
- dabas un sabiedriskās dzīves parādību izzināšanas un pētīšanas paņēmieni, veids.
noteikts paņēmiens vai paņēmienu sistēma, komplekss, ko izmanto kādas darbības, uzdevuma veikšanā, pētīšanā u.tml. Daiļrades metodes. Individuālās darba metodes. Audzināt bērnu ar pareizām metodēm.[2.]

Mācību process –
parastajā izpratnē – mērķtiecīgi organizētas mācīšanas un mācīšanās tiešā norise kā pedagoģiskā procesa sastāvdaļa, kurā ciešā skolotāja un skolēna (skolēnu) mijiedarbībā tiek apgūta jauna informācija, papildinot zināšanas un iemaņas un tiek nostiprinātas iepriekš apgūtās zināšanas, prasmes, iemaņas. Tas ir izziņas, saskarsmes un personības attīstības process. Mācību process var risināties arī ārpus pedagoģiskā procesa ietvariem, ja izglītība tiek apgūta patstāvīgi, bez skolotāja klātbūtnes – pašmācības ceļā. [1.] …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register