Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:899491
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Pedagoģiskās domas un metožu attīstības vēsture   
2.  Mācību metodes nozīme pedagoģiskajā procesā   
2.1.  Mācību metodes jēdziens   
2.2.  Mācību metožu iedalījums pēc L.Žukova un V.Zelmeņa teorijām   
2.3.  Populārāko mācību metožu iztirzājums   
2.3.1.  Mācību metodes pēc zināšanu avotiem   
2.3.2.  Mācību metodes pēc skolēnu izziņas darbības organizēšanas paņēmienu sistēmas   
3.  Piemērotākās mācību metodes izvēles nozīmīgums pedagoģiskajš procesā   
3.1.  Mācību metodes izvēles pamatkritēriji   
3.2.  Attiecīgā vecumposma mācību metodes pamatprasības   
3.3.  Prasības biežāk izmantotajām mācību metodēm   
4.  Attiecīgā vecumposma fiziskās un psihiskās iespējas mācīties   
5.  Anketēšana un iegūto rezultātu analīze   
  Nobeigums   
  Bibliogrāfija   
Extract

Mācību rezultāti lielā mērā ir atkarīgi ne tikai no pedagogu teorētiskajām zināšanām, bet arī no dažādu mācību metožu izmantošanas, kuru piemērotība katram priekšmetam noteikta pedagoģiskā un psiholoģiskā izpētes procesā.
Cilvēks ir sabiedriska būtne, vienreizēja, neatkārtojama, kas attīsta savas spējas, gūst atzinību un cieņu kolektīvā, darbojoties citu labā. Tāpēc cilvēkam svarīgi jau bērnībā iemācīties labi veikt darbu vienam pašam un prast strādāt kopā ar citiem.[2/99;26]
Mūsdienās šī tēma ‘’Mācību metodes pedagoģiskajā procesā’’ ir kļuvusi ļoti aktuāla, jo aizvien lielāka uzmanība tiek pievērsta tam, lai mācīšanas un mācīšanās process būtu pēc iespējas interesantāks, izprotamāks, patīkamāks, bet galvenais – produktīvāks.
Pedagogiem ir jābūt izglītotām, tolerantām, erudītām personām, kas regulāri papildina ne tikai savas zināšanas, bet spēj tās efektīvi nodot saviem audzēkņiem un iemācīt tās tikpat efektīvi gūt arī pašiem.
Pētnieciskajā darbā izmantotas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku teorijas: L.Žukovs, V. Zelmenis, J.Šķesters, I.Maslo, D.Laiviniece.
Pētījuma priekšmets – mācību metodes.
Pētījuma objekts – pedagoģiskais process.
Pētījuma mērķis – mācību metožu izpēte un to ietekmes uz mācību vielas apgūšanu analīze.
Hipotēze – piemērotas mācību metodes labvēlīgi ietekmē mācību vielas apgūšanu.
Uzdevumi:
1.Izpētīt pedagoģiska un psiholoģiska rakstura literatūru par pētāmo problēmu
2.Analizēt mācību metodes
3.Veikt anketēšanu Jēkabpils 3. Vidusskolā
4.Apkopot iegūtos rezultātus par mācību metožu ietekmi uz mācību vielas apgūšanu
Pētījuma bāze – Jēkabpils 3. Vidusskola
Referāts sastāv no satura, ievada, 5 nodaļām, 8 apakšnodaļām, nobeiguma, literatūras un grāmatu saraksta un pielikuma.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register