Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:563081
 
Evaluation:
Published: 04.01.2002.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mana darba nolūks ir izvērtēt mācību stundu no kognitīvā (Ko) un biheiviorālā (Bi) viedokļa. Kā jau daudzās dzīves situācijās, uzskatu, ka patiesība ir pa vidu. Skolotāja uzdevums ir izvērtēt un izvēlēties katrai konkrētajai situācijai nepieciešamo pieeju.
Sākumā vēlos nedaudz pastāstīt par abām šīm pieejām. Kognitīvā psiholoģija aplūko cilvēku kā informāciju pārstrādājošu būtni, mācīšanās ir tai dabiska pētījumu nozare, to pētot, kognitīvā psiholoģija izmanto citus principus nekā tradicionālās teorijas. Kognitīvā psiholoģija aplūko mācīšanos no atmiņas funkciju viedokļa.
Pētot mācīšanos, kognitīvā psiholoģija vadās pēc tā, kā cilvēks no uzņemtajām zināšanām veido iekšējos modeļus. Tas ir svarīgi tāpēc, ka iekšējie modeļi izšķirīgi ietekmē vēlāko mācīšanos. Jo detalizētākas zināšanas indivīdam par kādu lietu ir, jo vieglāk viņš var apgūt jaunas zināšanas, kas uz to attiecas. Arī iemesls ir acīm redzams: vieglāk pievienot jaunas zināšanas jau esošam modelim nekā veidot šādu modeli no pilnīgi jaunām zināšanām. Arī dzīvniekiem ir vides modeļi jeb – kā mēdz teikt - kognitīvās kartes.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1170225
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register