Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:530947
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Mācīšanās procesa un tā psiholoģiskās īpatnības    4
  Mācīšanās jēga skolēnu izpratnē    5
  Mācīšanās motīvu veidi    6
  Skolēnu mērķu, emociju un interešu nozīme viņa mācīšanās motivācijā    7
  Motīvu un citu rosinātāju apvienojums – skolēnu personības harmoniskas attīstības nepieciešams nosacījums    10
  Mācību šķēršļi    11
  Mācību noteikumi    11
  Mācību vispārējie priekšnosacījumi    11
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Mācīšanas motivācijas veidošanu skolas vecumā bez pārspīlējuma var nosaukt par vienu no mūsdienu skolas centrālajām problēmām, par sabiedriski nozīmīgu jautājumu. Šīs problēmas aktualitāti nosaka nepieciešmība atjaunināt mācību saturu, veidot skolēnu zināšanu patstāvīgas apguves paņēmienus un izziņas intreses, izkopt audzēkņiem aktīvu dzīves pozīciju, realizēt vispārējo vidējo izglītību.
Lai sekmīgi atrisinātu mūsu sabiedrības vērienīgās kompleksās sociālekonomiskās programmas, lai ekonomiku virzītu pa intensīvas attīstības ceļu, ir nepieciešams ikviena sabiedrības locekļa jauna, aktīva, atbildības pilna atieksme pret darbu, ko viņš veic.
Ļoti svarīgi ir ieaudzināt katrā cilvēkā apzinīgu disciplīnu, radošu attieksmi pret darbu, vajadzību strādāt aktīvu dzīves pozīciju.
Sevišķi svarīgi ir ieaudzināt katrā jaunietī apzinātu vajadzību mācīties un strādāt, palielināt skolēnu atbildību par zināšanu kvalitāti, par mācību un darba disciplīnas ievērošanu, kā arī paaugstināt viņa sabiedrisko aktivitāti. Šajā sakarībā īpaši svarīgi ir izpētīt skolēnu attieksmi pret mācību darbu, noskaidrot viņa motivāciju.
Mācīšanas motivācijas veidošanās problēma atrodas mācību un audzināšanas darba krustpunktā, tā ir uzskatāma par mūsdienu mācību procesa svarīgāko aspektu. Tas nozīmē, ka skolotāja uzmanības centrā ir ne vien skolēnu mācīšanās, bet arī audzēkņa personības attīstība. Motivācijas veidošana ir mūsu sabiedrības ideālu, pasaules uzskata vērtību ieaudzināšana skolēnos apvienojumā ar viņa aktīvo rīcību.
Lai veidotu zinātniski pamatotu `` motivācijas pedagoģiju ``, jāielūkojās mūsdienu motivācijas psiholoģijā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1189960
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register