Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829965
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācīšanās stilu raksturojums    4
2.  Pētījuma rezultāti    8
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

Būtībā tas pie kāda tipa cilvēks pieder atkarīgs no viņa personības, tā temperamenta tipa, kā arī no apkārtējās vides un cilvēka ikdienas nodarbošanās. Ja cilvēks vairāk ikdienā veic praktisku darbu, viņš vairāk balstās uz konkrēto pieredzi, tie, kam ikdienā darbs saistīts ar organizēšanu un darbu ar cilvēkiem, ir izteiktāki sapņotāji, tie kuru darbs saistīts ar zinātnisko darbību ir izteikti domātāji. Protams, tas neattiecas uz visiem gadījumiem, ir arī individuāli skatāmi gadījumi, jo nekas nav absolūts.
Lai mainītu izturēšanos, visas četras cikla pakāpes ir vienādi nozīmīgas: bez konkrētas pieredzes un pārdomām, būtu grūti saprast, kas ir jāmācās un kāpēc. Bez teorijas un pieturpunktiem, nevarētu izpildīt kādus noteiktus uzdevumus. Un bez izmēģināšanas viss paliktu tā, kā tas ir bijis. Aktīvi izmēģinot cilvēks neapzināti progresē, atklājot daudz ko jaunu, kas neapzināti saglabājas atmiņā ilgākā laika posmā. Konkrētā pieredze palīdz mums nepieļaut agrākās kļūdas, mācīties no tām, domāšana palīdz neizdarīt pārsteidzīgus secinājumus, bet teorija palīdz atklāt kā kaut ko realizēt praksē. Taču, lai mācīšanās būtu efektīva, katram būtu jāiziet cauri visām četrām pakāpēm. Informācija cilvēka atmiņā nostiprināsies ne tikai sēžot lekcijās un klausoties tās un vēlāk pārlasot aktuālo informāciju par to vai citu tematu, bet arī pārrunājot semināros minēto vielu, kā arī teorētiski nostiprināto izmantojot praktiski un materializējot to ar nepārtrauktu izmēģinājošo darbību palīdzību.
Kopumā jāsaka, ka nozīmīga ir zināšanu kvalitāte, nevis kvantitāte, jo katrs mācās sev piemērotā tempā. Katram kas ieinteresēts pašaktualizācijā ir noteikta pieeja un paņēmieni, ko tas izmanto mācīšanās procesā.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register