Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447438
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Mācīšanās teorijas rodas mēģinot sistematizēt zināšanas par mācīšanos ( par mācīšanās nosacījumiem, rezultātiem un to kopsakarībām). Mācīšanās teoriju, kuru ir ļoti daudz, var iedalīt divās lielās grupās:
- biheivioristiskās jeb asociatīvās mācīšanās teorijas;
- kognitīvās organizācijas teorijas.

Šīs divas teorijas atspoguļo ļoti dažādus akcentus mācīšanās procesā. Biheiviorālā (uzvedības) pieeja galveno uzmanību pievērš videi, it īpaši tam, kā apbalvojumi un sodi ietekmē uzvedību, un gandrīz pilnā mērā ignorē garīgo informācijas apstrādi. Kognitīvais (izziņas) viedoklis garīgo apstrādi uzlūko par sākuma punktu, uzskatot bihevioriālo psiholoģiju par pārāk vienkāršotu.
Biheivioristi vairāk izceļ darbību un novērojamu uzvedību nekā prāta saturu. Kognitīvisti cenšas saprast, kas notiek prātā starp stimulu un atbildes reakciju, mēģinādami aprakstīt, kā prāts apstrādā informāciju.
Uzvedības kontrole kognitīvistu skatījumā audzēknim drīzāk ir iekšēja, biheivioristu skatījumā – ārēja.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register