Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:611225
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vecumposma ( 12 –15 g.) īpatnību raksturojums    4
1.1.  Pusaudžu fiziskā attīstība    4
1.2.  Pusaudžu vecumposma psiholoģiskās īpatnības    5
1.3.  Kognitīvā attīstība    6
1.4.  Pusaudžu savstarpējās attiecības    6
1.5.  Attiecības ar vecākiem    7
2.  Mācīšanās grūtības un to rašanās cēloņi    8
2.1.  Krīzes situācijas un vardarbība    9
2.2.  Smadzeņu bojājumi un attīstības defekti    13
2.3.  Iedzimtība    15
3.  Neiroloģiskie mācīšanās traucējumi    17
3.1.  Uzmanības deficīta hiperaktivitātes sindroms    17
3.2.  Vizuālās uztveres traucējumi    20
3.3.  Valodas signālu apstrādes traucējumi    22
3.4.  Sīko kustību traucējumi    23
  Secinājumi    25
  Nobeigums    27
  Izmantoto avotu saraksts    28
  Pielikumi    29
Extract

Mācīšanās grūtību pārvarēšana skolēniem ir nopietna problēma. Mūsdienās tai netiek pievērsta liela uzmanība. Demokrātija ir pavērusi lielas iespējas brīvībā, bet brīvība uzliek arī pienākumu. Smaga situācija ir laukos, kur cilvēkiem nav līdzekļu, lai meklētu palīdzību saviem bērniem speciālos palīdzības centros, apmaksātu papildstundas. Nesekmības problēma ir aktuāla, un pie vainas ne vienmēr ir bērnu slinkošana, problēmas ir dziļākas, saistītas kā ar sociālo vidi, kurā skolēni dzīvo un mācās, tā ar dažādām mācīšanās grūtību formām, sākot ar uzmanības deficīta sindromu un beidzot ar sarežģītiem redzes un dzirdes uztveres un attiecīgās informācijas apstrādes traucējumiem.
Mācīšanās grūtības pamatskolas skolēnu vecākajās klasēs pētīt izvēlējos, jo šis vecums atbilst tik sarežģītajam pusaudžu vecumam, kad ir šī robeža starp izvēli, ko darīt savā dzīvē tālāk pēc pamatskolas beigšanas. Tieši izglītība tiek uzskatīta par pārmaiņu nesēju, jo tā sagatavos cilvēkus dzīvei uz zināšanām balstītā , tolerantā, daudzkultūru un strauji mainīgā sabiedrībā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1115083
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register