Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Mājas lapu izstrāde aģentūrā SIA "Not Perfect"-
Mājas lapu izstrāde aģentūrā SIA "Not Perfect"
Research Papers30 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Reklāma | 6 |
1.1. | Reklāmas mērķis | 6 |
1.2. | Reklāmas funkcijas | 7 |
1.3. | Reklāmas līdzekļu klasifikācija | 8 |
1.4. | Reklāmas izplatīšanas kanālu klasifikācija | 8 |
2. | Internets | 10 |
2.1. | Interneta mārketings | 11 |
2.2. | Interneta piedāvātās iespējas | 13 |
2.2.1. | www – kas ko grib? | 13 |
2.2.2. | Tipiskākās www īpašības | 14 |
2.3. | Darba uzsākšana internetā | 14 |
2.3.1. | Priekšnoteikumi uzņēmuma menedžmentā | 15 |
2.3.2. | Interneta mājas lapas komunikācija | 15 |
2.3.3. | Reklāmas baneri internetā | 15 |
2.3.4. | Citi komunikācijas instrumenti internetā | 16 |
3. | Mājas lapas izveide aģentūrā SIA „Not Perfect” | 18 |
3.1. | Ideja par mājas lapu | 18 |
3.2. | Koncecijas izstrādes process aģentūrā „Not Perfect” | 19 |
3.2.1. | Kas jāievēro izstrādājot koncepciju | 20 |
3.3. | Mājas lapas funkcionalitātes nodrošināšana | 22 |
3.4. | Mājas lapas izstrāde aģentūrā SIA „Not Perfect” | 22 |
3.4.1. | Papildus informācija | 23 |
3.5. | Mājas lapas reklāmas pasākumi | 24 |
3.6. | SEO | 25 |
4. | Anketēšanas rezultāti | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi | 28 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 30 | |
Pielikumi | 31 |
Ievads
Studiju darba tēma – Mājas lapu izstrāde aģentūrā SIA „Not Perfect”. Mājas lapas izveidē jāvelta būtiska uzmanība veiksmīgas idejas un koncepcijas izstrādei, jo mājas lapa reprezentē uzņēmumu potenciālajiem klientiem. Mājas lapa ir salīdzināma ar reklamas kampaņu. No tā, vai interneta lietotājs ievēros un lietos uzņēmuma mājas lapu, ir atkarīgs vai reklāmas kampaņā ieguldītie līdzekļi atmaksāsies un veidosies jaunas sadarbības, bet uzmanības piesaistīšanu nosaka daudzi mājas lapas veidošanas faktori.
Studiju darba mērķis ir izpētīt mājas lapas izstrādes procesu aģentūrā – „Not Perfect”.
Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi:
1) Analizēta reklāma, tas veidi un funkcijas;
2) Apskatīti interneta vides piedāvātās iespējas;
3) Izvērtētas interneta reklāmas veidu priekšrocības un trūkumi;
4) Izanalizēti aspekti darbības uzsākšanai internetā;
5) Apskatīti praktiskie mājas lapas izveides principi;
6) Veikta interneta lietotāju anketēšana;
7) Izstrādāti priekšlikumi veiksmīgai uzņēmuma reklāmai internetā.
Pētījuma periods, kura laikā tika veikts studiju darbs ir 2009. gada decembris.
Pētījums veikts pēc datu apkopošanas metodes, kā arī izmantota anketēšana un intervija.
Informācijas tehnoloģiju, produktu un sistēmu izplatīšanās process pasaulē ved pie ekonomiskajās integrācijas. Preces, pakalpojumi, zināšanas un idejas tiek brīvi virzītas pāri valstu robežām. Rodas arī jaunas globālas iespējas, kuru pamatā ir globāla integrācija, kooperācija, konkurence.
Visi procesi tiek realizēti ar komunikācijas un informācijas tehnoloģiju palīdzību. Tās tiek izmantotas kā mijiedarbības tehniskie līdzekļi. Mijiedarbības nesēji ir informācijas plūsmas, kas izplatās ekonomiskās sistēmas informācijas vidē.
Mājas lapa – tā ir daudzfunkcinoāla elektroniska sistēma, kas var būt gan viss uzņēmums (e-veikals), gan uzņēmuma reklāma vai vesels informācijas un reklāmu kopums.
Tā kā tīkla vides izmantošanas tendences neizbēgami attīstās, uzņēmumam jāattīstās daudzfunkcionāli, jāveido sava niša arī tīklā.
Pētot mājas lapas kā reklāmas elementa izveidi, kā vienu no literatūras avotiem autors darbā izmantoja B. Armsas grāmatu „Vietējais mārketings”, kurā autore ir uzskatāmi izklāstījusi interneta vides būtību un izmantošanas iespējas. Izmantoju arī dažādus interneta resursus par mājas lapas sastāvu un veidošanu.
Studiju darba saturs ir veidots tā, ka pirmajā nodaļā ir aprakstīta reklāma kā jēdziens, tās mērķi, sastāvdaļas un veidi. Otrajā nodaļā ir plaši pētīts internets un tā sniegtās iespējas kā komunikācijas līdzeklim, savukārt trešajā nodaļā ir sīkāk analizēti mājas lapas izveides procesi praksē. Ceturtajā nodaļā apkopoti anketēšanas rezultāti, kā arī izvirzīti secinājumi un priekšlikumi.
Studiju darbā nodaļas ir izkārtotas tā, lai uzskatāmi parādītu interneta reklāmas iespējas un ko tās var dot uzņēmuma,savukārt nobeigumā ir sīkāk tieši par mājas lapas izveidi un secinājumi par anketēšanas rezultātiem, kas būtu jāņem vēra planojot reklāmu internetā.
Internets ir komunikācijas iespēju jaunā pasaule, kas savu nozīmi tikai nostiprina.
…
Studiju darbs sastāv no četrām nodaļām. Pirmajā nodaļā ir aprakstīta reklāmas mērķi, funkcijas, līdzekļi un izplatīšanas kanāli. Otrajā nodaļā ir aprakstīta interneta mārketinga vide un tās iespējas, kā arī komunikācija elektroniskajā vidē. Trešajā nodaļā ir apskatīti mājas lapas izveides principi un procesa sastāvdaļas. Ceturtajā nodaļā ir apskatāmi anketēšanas rezultāti par interneta lietotāju paradumiem.
- Mājas datortīkli: standartu perspektīvas
-
Mājas lapu izstrāde aģentūrā SIA "Not Perfect"
Research Papers30 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
- Pārmaiņu vadīšana valsts aģentūrā "Sabiedrības veselības aģentūra"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pārmaiņu vadīšana valsts aģentūrā "Sabiedrības veselības aģentūra"
Research Papers for university17
-
SIA "Baltijas Biļešu Biroja” mājas lapas efektivitāte
Research Papers for university35
Evaluated! -
PR mājas lapu salīdzinājums (plusi un mīnusi)
Research Papers for university3
-
Viesnīcu tīmekļa vieta (mājas lapa)
Research Papers for university18
Evaluated! -
Mājas lapas izstrāde - Gada projekts
Research Papers for university20
Evaluated!