Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:404500
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Projekta identifikācijas posms    4
1.2.  Līdzdalības analīze    4
1.2.  Problēmu analīze    4
1.3.  SVID analīze    5
1.4.  Projekta mērķa noteikšana    6
1.5.  Risku analīze    6
1.6.  Loģiskā shēma    8
2.  Projekta plānošanas posms    8
2.1.  Uzdevumu plānošana    8
2.2.  Personāla plānošana    8
2.3.  Projekta kvalitātes plānošana    10
2.4.  Projekta realizēšanas laika plānošana    10
2.5.  Projekta realizēšanas budžets    13
3.  Projekta realizēšanas posms    15
  Secinājumi    17
Extract

Pēdējā laikā ļoti aktualizējusies problēma par to, kā bērni pavada savu brīvo laiku ārpus stundām. Daudzi klīst pa pilsētu, smēķē un aizraujas ar datorspēlē, kas slikti ietekmē gan viņu uzvedību, gan mācības skolā. Ar šī projekta palīdzību vēlas iesaistīt bērnus radošā darbā attēlojot Siguldas pilsētas skaistākās vietas un ainavas uz papīra, tādējādi apliecinot savu talantu un ieguldot savu darbu Jaunatnes centra darbā. Tā kā Siguldas pilsētai tuvojas 800 gadu jubileja, tad svarīgi būtu bērniem iesaistīties svētku pilnveidošanā, piešķirot Siguldas svētkiem mākslinieciskumu. Tāpat bērni par savu ieguldīto darbu saņems diplomus un piemiņas balvas.
Kursa darbā galvenie izvirzītie uzdevumi:
1.situācijas aprakstīšana un novērtēšana;
2.izdevumu noteikšana;
3.izanalizēt riskus, kas apdraud projekta īstenošanu;
4.galveno un svarīgāko mērķu noteikšana;
5.projektā iesaistošo personu noteikšana, kā arī viņu pienākumu un arī atbildības noteikšana;
6.visu veicamo uzdevumu noteikšana;
7.projekta īstenošana.

Darbs sastāv no 5 daļām:
1.Ievads, kurā tiek aprakstīta esošā situācija un parādīts tas, kāpēc tiek veidots šis projekts.
2.Otrajā daļā (identifikācijas posmā) tika definēts pats projekts, nosakot mērķus, visas iespējamās problēmas, projekta stiprās un vājās puses, iespējas un draudus.
3.Trešajā daļā tika sastādīts plānošanas posms, kurā iekļāva projekta dalībnieku atbildības aprakstu, laika plānošanu ar GANTA diagrammas palīdzību, kā arī uzdevumu, kvalitātes un nepieciešamā budžeta plānošanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register