Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:566901
 
Evaluation:
Published: 13.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Studiju programmas „Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas” izvēles motivācija    4
2.  Mākslīgais intelekts spēlēs: apskats un mūsdienīgie risinājumi    5
3.  Pirmie iespaidi par studijām „Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas”    12
  Secinājumi    13
  Bibliogrāfiskais saraksts    14
Extract

SECINĀJUMI
1. Eksistē jau relatīvi daudz programmētāju veidoti mākslīgā intelekta risinājumi.
2. Vislielākā problēma ir tā, ka tikai ļoti neliela daļa no šiem mākslīgā intelekta risinājumiem ir aprakstīta, turklāt apraksts bieži vien ir vispārīgs. Vislabāk aprakstīti ir tie aģenti, kuru izstrādātāji to ir veidojuši akadēmiskiem mērķiem.
3. Spēļu problēmas analīze liek domāt, ka mākslīgā intelekta risinājuma izveide šīm spēlēm ir ļoti sarežģīta, jo tajā varētu būt jāpielieto sarežģītas mašīnmācīšanās un matemātiskās statistikas tehnikas. Tomēr tas tā nebūt nav.
4. Mākslīgā intelekta problēmu nevar atrisināt, izmantojot vienu tehniku.
5. Katrā zināšanu apgabalā problēma ir jāsadala daudz mazās daļiņās, kur kādā no tām iespējams var pielietot kādu mašīnmācīšanās algoritmu.
6. Mākslīgā intelekta aģenta izstrādes arhitektūrā pārsvarā dominē milti-aģentu sistēmas. Spēle tiek sadalīta dažādās apakšproblēmās, un katrs arhitektūras aģents risina kādu apakšproblēmu.
7. Nereti aģenti var dot konfliktējošus rīkojumus, kurus nākas prioritizēt. Bet tos prioritizējot, sistēma vienalga nespēj apzināt, cik lielā mērā rīkojumi ir konfliktējuši, jo konfliktus parasti pamana tikai sūtot divus dažādus rīkojumus par vienu un to pašu spēles objektu uz spēles dzinēju.
8. Aģenta izveide, kas spētu mācīties no nulles un palikt labākam ar laiku, joprojām paliek atklāta problēma. Pašreizējie aģenti prot tikai tās stratēģijas un taktikas, kas tajos jau ir iekodētas. Tieši šī iemesla dēļ šķietami pārākos mākslīgā intelekta aģentus, kas izmanto mašīnmācīšanās paņēmienus, var sakaut vienkārši un uz vienu stratēģiju vērsti aģenti.
9. Mākslīgā intelekta aģenti pārspēj cilvēkus uzmanības noturēšanā, nenoguršanā, precīzā un ātrā darbību izpildē. Tomēr tie nespēj sacensties ar cilvēku ilgtermiņā. Aģentiem pietrūkst izpratnes par to, ko viņi dara, tādējādi zaudējot cilvēkiem intelektuālā līmenī.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1358527
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register