Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920290
 
Evaluation:
Published: 29.08.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pirmais uzdevums    3
  Otrais uzdevums    4
  Trešais un ceturtais uzdevums    5
  Sestais uzdevums    6
  Septītais uzdevums    6
  Astotais uzdevums    8
  Devītais uzdevums    8
  Desmitais uzdevums    9
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts    11
Extract

No aprēķiniem var redzēt, ka palielinot atrisinājuma ceļa garumu, palielinās arī darbietilpība, tāpat darbietilpība palielinās, palielinot vidējo zarošanās koeficientu.
Septītais uzdevums
n – virsotne stāvokļu telpā;
h(n) – atspoguļo attiecīgās virsotnes heuristisko mēru (raksturo virsotnes kvalitāti);
g(n) – rāda attālumu no sākuma virsotnes uz virsotni n.
Es pieņemu, ka heuristiskais mērs ir 5. Vērtēju pēc 5 baļļu sistēmas.
1.pirmajā līmenī visiem cilvēkiem vērtējums ir vienāds.
2.otrajā līmenī vērtējums ir atkarīgs no izvēlētā priekšmeta. Jo lielāks priekšmets, jo lielāka atzīme.
3.trešajā līmenī vērtē pēc priekšmeta materiāla izturības.
4.Ceturtajā līmenī es vērtēju pēc lētāko vietu, kur šīs preces var iegādāties.
Manā gadījumā heuristiskās pārmeklēšanas stratēģijas dod vienādus rezultātus. Abas stratēģijas mērķi atrod 4. iterācijā.
Salīdzinot heuristiskās stratēģijas ar “aklās” pārmeklēšanas metodi (2. uzdevums) var redzēt, ka manā gadījumā heuristiskās metodes mērķi atrod ātrāk, 4. iterācijā, bet “aklās” pārmeklēšanas metode no datiem virzīta pārmeklēšana dziļumā- 7. iterācijā.
1.Ja ir grupa “Pienvedēja Piedzīvojumi”, tad sastāvs ir 3 cilvēki
2.Ja ir grupa “Pienvedēja Piedzīvojumi”, tad mūzikas stils ir Alternative
3.Ja sastāvs ir 3 cilvēki, tad ir Pēteris
4.Ja ir Pēteris, tad nodarbošanās ir students
5.Ja ir Pēteris, tad matu krāsa ir gaiša
6.Ja nodarbošanās ir Students, tad studē RTU
7.Ja nodarbošanās ir Students, tad kurss ir 3
8.Ja nodarbošanās ir Students, tad institūts ir LDI
9.Ja studē RTU, tad adrese ir Kaļķu 1
10.Ja studē RTU, tad rektors ir Lavendels
11.Ja studē RTU, tad pilnais nosaukums ir Rīgas Tehniskā Universitāte
12.Ja adrese ir Kaļķu 1, tad stāvi ir 5
Aprakstīšu 3. iterācijai no datiem virzītu pārmeklēšanu. Datu atmiņā glabājas paraugs “Ja nodarbošanās ir students”. Šis atmiņas paraugs tiek salīdzināts ar IF paraugu, zināšanu bāzē tiek meklēts vai ir šāds IF paraugs vai nē. Manā gadījumā zināšanu bāzē šāds paraugs atbilst 6., 7., 8. likumiem. Šie likumi tiek ierakstīti konfliktu kopā, kur viens no tiem tiek iedarbināts, manā gadījumā 6. Tālāk iedarbinātā likuma THEN daļa kļūst par jaunu datu atmiņas paraugu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register