Nr. |
Chapter |
Page. |
|
VISPĀRĒJĀ ANALĪZE |
4 |
|
Skaņdarba saturs, ideja, galvenā doma |
4 |
|
Īsas ziņas par teksta autora daiļradi |
4 |
|
Īsas ziņas par teksta atdzejotāja daiļradi |
4 |
|
Poētiskā teksta rašanās vēsture, ideja, tēli |
5 |
|
Kora teksta un literārā pirmavota salīdzinājums |
5 |
|
Komponisti, kas izmantojuši šo tekstu |
7 |
|
Īsas ziņas par komponista biogrāfiju un daiļradi |
7 |
|
Vācu komponists mācījies pie K. Celtera (komponists, arī J. V. Gētes labs draugs), un Berlīnes Universitātē. Koncertējis daudzās Eiropas valstīs |
7 |
|
Skaņdarba rašanās vēsture, tā loma komponista daiļradē |
8 |
|
Skaņdarba žanrs |
9 |
|
Rakstības stils |
9 |
|
Tonālais plāns |
9 |
|
Metroritmika, pauzes, temps, agoģika |
9 |
|
Melodijas un balsvedības raksturojums, intervālika |
10 |
|
Harmonija, akordu, intervālu salikums |
11 |
|
Dinamika, akcenti |
12 |
|
Forma. Teksta, mūzikas valodas un formas atbilstība |
12 |
|
Kora tips un veids |
13 |
|
Kora partiju diapazoni un tesitūras |
13 |
|
Kora partiju raksturojums |
13 |
|
Intonācija un skaņojums |
14 |
|
Ansambļa problēmas |
15 |
|
Vokālās grūtības, atakas, vokālās tehnikas paņēmieni |
15 |
|
Dikcijas un ortoēpijas īpatnības |
15 |
|
Kora faktūra |
17 |
|
Tas ir akordu (vertikālais) |
17 |
|
Kora dziesma iesākas ar uztakti un pirmo takti, visām balsīm unisonā |
17 |
|
Dziesmas garumā unisons vairs netiek pielietots |
17 |
|
MĀKSLINIECISKĀ IZPILDĪJUMA ANALĪZE |
18 |
|
Skaņdarba iestudēšanas plāns un paredzamās grūtības |
18 |
|
Izpildījuma plāns |
18 |
|
Diriģenta žests |
19 |
|
Izmantotās literatūras saraksts |
25 |