Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:147131
 
Evaluation:
Published: 02.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Motivācija    3
3.  Skolas vadītāja iespējas motivācijas veidošanā    4
4.  Nobeigums    7
5.  Izmantotā literatūra    8
Extract

Skolas kolektīva darbība un tā veiksmes lielā mērā ir atkarīgas no skolas vadības profesionālās kompetences, kolektīva prasmes savstarpēji sadarboties un virzīt savu attīstību.
Skolas direktors ir skolas kolektīva vadītājs un viņa galvenās funkcijas ir skolas vadīšana un kolektīva rosināšana radošam darbam. Bez tam svarīgs viņa uzdevums ir veidot, nostiprināt, attīstīt un saliedēt savas skolas pedagogu kolektīvu.
Skolas galvenais uzdevums ir harmoniskas un vispusīgas personības attīstība.

Harmoniska personības attīstība nozīmē intelektuālās, emocionālās un gribas attīstības līdzsvaru. [6; 41.lpp.]

Vispusīga attīstība ir fiziskās, psiholoģiskās un sociālās attīstības līdzsvars.
[6; 41.lpp.]

Harmoniska un vispusīga personība ir cilvēks, kurš savā attīstībā un darbībā saskaņo gan individuālās dzīves, gan sabiedriskās dzīves vajadzības, gūst gandarījumu un piepildījumu katrā no tām, apzinās savas dzīves jēgu un, nezaudējot vērtību orientierus. Tāds cilvēks spēj nepārtraukti mainīties līdzi apkārtējās pasaules pārmaiņām, viņš ir brīvs savā apziņā un rīcībā, pārveidot šo pasauli, saskaņojot savas un citu vēlmes, vajadzības, iespējas. [6; 41-42.lpp.]

Lai šāda personība veidotos, nepieciešama sekmīga sadarbība gan skolotāja skolēna, gan skolotāja un vecāku, gan skolotāju kolektīva un vadības starpā. Šajā patstāvīgajā darbā, atbilstoši studiju kursa tēmai, pievērsīšos tieši skolotāju un skolas vadības sadarbībai. Atalgojums un privilēģijas mūsdienās ir līdzekļi kā piesaistīt skolai iespējami augstākas kvalifikācijas pedagogus, bet tas ilgtermiņā nedod nepieciešamo rezultātu, tādēļ nozīmīgs aspekts ir skolotāju stimulēšana jeb motivēšana kvalitatīvākam darbam no skolas vadības puses.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1133277
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register