Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:926480
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kas ir manipulācija?    3
  Raksturīgākās manipulēšanas stratēģijas    4
  Efektīvas manipulācijas nosacījumi    6
  Manipulācijas pakāpes    7
  Emociju ietekmēšana    7
  Kā aizsargāties no manipulācijas?    8
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Izlikšanās par vientiesi – tādā veidā cilvēks ir reaģējis uz manipulāciju, bet skaļi to nodēvējis par pārpratumu vai nelielu samulsumu no viņa puses. Pirms turpināt sarunu, jānoskaidro pārpratums un jānovērš apjukums. Šādā veidā var izvairīties no atklātas konfrontācijas ar manipulatoru – viņš var saglabāt cieņu savas acīs tomēr ir saņēmis smalku brīdinājuma signālu.
Perspektīvas maiņa – nevis tieši reaģēt uz manipulēšanas mēģinājumu, bet uzaicināt sarunu biedru paraudzīties uz lietu ar cita acīm, tas ir, apzināti panākt perspektīvas maiņu.
Pasargājot sevi no manipulācijas, mēs pasargājam savu identitāti un ego, jo mums taču pašiem ir savas domas un viedoklis, mēs nedrīkstam pieļaut, ka manipulācijas ietekmē pieņemam nepareizo lēmumu, kuru pēc tam bieži vien nākas nožēlot.
No visa uzrakstītā var secināt, ka manipulācija ir mūsu dzīves sastāvdaļa un, manuprāt, manipulējam kaut reizi dzīvē mēs katrs. Piemēram, kaut vai bērnībā, reti kurš ar asaru un brēcienu palīdzību nemēģināja piespiest vecākus nopirkt kādu rotaļlietu vai saldumu. Spēju manipulēt nevar definēt ne kā sliktu, ne labu īpašību, jo no vienas puses manipulējot mēs atņemam otram izvēles iespējas un viņa viedokli, bet no otras puses tā mēs iegūstam sev vēlamo rezultātu. Jāmēģina saskatīt, kad ar mums mēģina manipulēt un nepieļaut šī procesa turpinājumu. Manipulācija ir neatņemama daļa cilvēku dzīvē, jo bez tās pārdevēji varbūt nevarētu pārdot tik sekmīgi preces un mediji piesaistīt sabiedrības uzmanību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register