Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:204650
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
2.  Marijas Montesori metodes filozofiskas atziņas    8
3.  ,,Brīvas audzināšanas” metodes raksturojums    12
  Nobeigums    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

Audzināšanas zinātnes struktūrā Marijas Montesori devums ierindots alternatīvo teoriju grupā. Daži zinātnieki uzsver, ka viņas izstrādāta metode nav pedagoģiskā sistēma, bet gan audzināšanas stils, kas orientēts uz bērnu un konsekventi ievēro bērna vajadzības.
Marijas Montesori izstrādāto audzināšanas metodi izmanto arī mūsdienās.Tas pierādā šīs metodes efektivitāti, jo pedagoģijas vēsturē ir zināmas daudzas audzināšanas metodes un teorijas, taču retas teorijas gūva popularitāti pēc viņu autoru nāves. Brīvas audzināšanas metode, ko izstrādāja Marija Montesori ir viena no tādam. Tas ir izskaidrojams ar to, ka savas atziņas Montesori pierādīja ar zinātni un praksi. Viņa sadarbojās ar daudziem zinātniekiem tajā skaitā arī ar Zanu Piaže un Annu Freidu.
Neraugoties uz to, ka Marijas Monteosori izstrādāta metode gūvusi ļoti lielu polularitāti netikai pēc viņas nāves, bet arī dzīves laikā, taču Marija Montesori nav uzrakstījusi nevienu grāmatu, kur būtu aprakstīta viņas metode vai tās elementi.
Marija Montesori izveidoja unikalu bērna pašattīstības sistēmu speciāli sagatavotā attīstošajā vidē. Katra vides daļa veido didaktisko slodzi. Marija Monteosori izstradāja milzīgu skaitu didaktisko materiālu, kuri pirmsskolas un jaunākā skolas vecuma bērniem attīsta sensorās sajūtas, domāšanu, uzmanību, atmiņu, gribu, runu, atver pasauli caur roku darbu un jūtu skaidrību.
Referāta mērķis ir noskaidrot Marijas Montesori izstrādātas metodes būtību un sniegt tās vispārīgo raksturojumu.
Izvirzīta mērķa sasniegsanai ir nepieciešams risināt sekojošus uzdevumus:
Iepazīties ar M.Montesori audzināšanas metodi;
Izsekot M.Montesori pedagoģiskas domas attīstību;
Noskaidrot šīs metodes galvenās pamatatziņas;
Noskaidrot metodes filosofisko pamatojumu;
Iepazīties ar metodes metodoloģisko pusi;
Izdarīt secinājumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1169235
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register